Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er dere kommet i hus nå? Går det bra med dere? Hørte du hadde møtt L? Her går det gradvis bedre og bedre. Mini er blitt 12 uker og har roet seg veldig nå og er mest blid og rolig nå (takk og pris!), ellers er det meste som før :-)
Thula Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei Alva! Hørte mamma hadde truffet på dere ja, hun skrøt over hvor nydelig A var! Vi har kommet i hus, har bodd her i 2 måneder nå og stortrives. Litt rask ligger igjen og venter på å bli pakket ut og det mangler en gardin eller to, men bortsett fra det så begynner det definitivt å føles som et hjem. Ungene trives veldig godt, og har allerede funnet seg til rette i ny barnehage, alle tre. V er snart 14 mnd, og fremdeles utrolig blid og grei å ha med å gjøre. Jeg jobber 50%, og synes det går ganske greit, men lurer på å se meg om etter en jobb nærmere oss, det går med så mye reisetid frem og tilbake til H. Har møtt L ja, hun er blitt mamma til en utrolig skjønn liten jente. Hun virket veldig lykkelig, de bor på Askøy og har det veldig fint. Var veldig koselig å møte henne, har ikke snakket med henne på mange år. Godt å høre at minsten har roet seg, det er jo en så deilig tid når de er rundt 3 mnd synes jeg Dere må bare ta en tur innom hvis dere er på besøk hos din mor en dag, hadde vært koselig å se lille A også
Thula Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hihi, du, nå tenkte jeg på feil L her. Hehe.. Jeg snakker om Lene N., kom plutselig på at jeg jo hadde truffet din L også, det var også veldig hyggelig. Jaja, roter visst litt i dag, er på jobb og skriver journal samtidig som jeg tar småturer innom her.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Var Lene jeg tenkte på, hvem er min L da? *ammetåke* ;-) Godt å høre dere trives :-) Er deilig med eget hus! Hadde vært velig kjekt med en liten tur innom, får se når det passer, tror høsten blir travel, i hvertfall frem til november.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 ps, det er et bilde av A om du klikker på nicket mitt fra da han var nyfødt :-)
Thula Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Nei, argh, der ser du, jeg tenkte på din tante K, jeg som jeg blandet med din mors navn i et anfall av presenilitet. At det er mulig.. Du får ha en fin høst, så prates vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå