Nyttårsgull i den store magen Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei, Jeg lurer på en ting og prøver meg her... Jeg jobber i 100 % stilling og har rett på lønnet permisjon. Får jeg da engangsstønaden? Blir ikke helt klok på dette... Takk for hjelpen :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Nei da får du ikk eengangsstønaden, den får du bare om du ikke har rett på lønnet permisjon
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 ¨du kan velge.. men lønnet perm svarer seg. de som ikke har opparbeidet lønnet perm vil ikke kunne velge
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Man får ikke velge engangsstønad fremfor foreldrepenger . Har du rett til foreldrepenger så får du de. Det eneste situasjon hvor man kan få engangsstønad mens man har rett på foreldrepenger blir når du har jobbet så lite , at engangsstønad blir høyre enn foreldrepenger. Men da er det nav som bestemmer, ikke deg.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg også var usikker på alt dette, men det er bare å ringe eller dra en tur på nav å spørre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå