Tooblind Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 reist til Syden med en liten baby på 6mnd? Vi tenker litt på å dra neste sommer til Syden igjen, men greit å høre om hvilke erfaringer dere har gjort dere tidligere..
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har termin i januar, og vi tenker oss en tur til Spania i mai, før det blir fryktelig varmt. Det er denne varmen jeg er mest kritisk til, så derfor reiser vi heller litt før sommeren kommer for fullt. Det er jo varmt og deilig likevel, men heller 25 grader enn 35, liksom:) Dette er vårt første barn, så vi tar jo en sjanse.. Har ikke peiling på om det vil gå bra eller ikke!
Tooblind Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har jo lest at det er mange som tar med spebarn til syden og det går bra. Jeg tenker kanskje at vi kommer til å reise i august om vi skal reise, og det går vel bra. Den verste varmen er vel over da.
Mannemor Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hei :-) Vi reiste i år med eni lita jente på 3mnd. Det gikk som en drøm :-)
Skurvelurven Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg har termin 4. november og lurer litt på om jeg skal reise en tur i mars/april. Men jeg venter til jenta mi kommer og ser det litt an. Noen barn er jo roligere enn andre, sover mer osv. Vil ha litt tid for å se hvordan jeg fikser morsrollen før jeg bestiller meg tur:)
september mamma Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Vi har reist med en 4mnd baby i fire uker til Gran Canaria. Det var kjempe fint. Vi planlegger å dra dit i slutten av januar i 7 uker , da vi den lille være 4 mnd. Vi har med parasoll på stranda og det er deilig å slippe så mye klær. Fly reisen har gått kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå