Gå til innhold

TURBO!!!

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg trenger en oppdatering her!

har du testet noe mer?

hva sa gyn,hva skjer?

heier:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet negativt igjen idag. Så da er det vel bare å vente på TR. Føler meg ganske sikker på at den kommer i morgen eller i løpet av helga.

Skal til gyn kl 15...

Skrevet

ok,dritt tester!!.....

fortell hva som skjedde hos gyn da!

skal dere søke ivf?hvor?

Skrevet

Ja, blir å søke ivf etter at mannen har fått tatt blodprøvene (hiv + hep).

Ellers har jeg tenkt å prøve akupunktur. Har du prøvd det? Må jo prøve alt som er mulig :) Hadde jo vært greit å slippe ivf.

Var bombesikker på at TR skulle komme idag siden jeg pleier få den om morgenen, men ikke sett snurten av den ennå. Så da kommer den vel i morra da...

Skrevet

hei!

vært borte i helgen.

har tanta kommet?når var ikm?

her kom tanta i går og magen har vært på tivoli siden det...

er bra nå da:-)

har prøvd akup ja.

hvor har dere tenkt å søke ivf?dere får sikkert tilbud om aih først.

de er veldig greie på Riksen egentlig.

litt dårlig til å forklare hva som skal skje,men du har jo bim...hehe.

Skrevet

AIH er inseminering.

du går på forskjellige hormoner i 2 uker ca før du setter el-sprøyte.

mannen leverer svømmere som blir "vasket" og satt inn i livmoren

med en tynn nål.

kjenner ingen ting så det er veldig greit.

men er ikke mer enn ca 10% sjanse for å lykkes.

blir ofte tilbudt til de som er 100% "friske",eller uforklarlig barnløse da.

Skrevet

Sånn... da er akupunkturtimen bestilt :) Så får vi se om det blir noe mer liv i eggstokkene da :)

Skrevet

Heia gamle pratekjærringene mine! (er nemf her)

Er dere her enda? så ufattelig urettferdig :-( Jeg hadde ingen tro på at det var jeg som skulle bli gravid først. savner dere da, er jo dere jeg pratet så mye med her inne.. Krysser fingrene for dere hver pp, og følger sånn smått med på hva som skjer, om tr kommer eller om det kanskje kan bli litt action :-) synes virkelig det er deres tur nå. utrolig urettferdig at det skal gå lett for noen, mens andre må slite i årevis. Har noen av dere hørt fra mysill? hun er vel ikke så mye her inne? følger jo med henne også, på assistert bf.

har du funnet ut hva du skal gjøre med aih da dolly?

hvordan ligger du ann i systemet turbo?

tenker på dere :-) lykke til :-)

Skrevet

Her kom TR for fullt på lørdag. Samme dag fikk vi vite at vi skal bli tante og onkel i februar, så hadde ingen god dag da nei! Det er så blodig urettferdig! De hadde ikke kjent hverandre i mer enn knapt 5 mnd da hun ble gravid. Og det forholdet deres er ikke akkurat helt bra for å si det mildt. Derfor syns jeg det er så urettferdig!

Men nå har jeg bestilt time til akupunktur og skal prøve det. Så får vi se da. Det er jo ingenting galt med noen av oss, så en gang må det da vel klaffe.

Men gratulerer til deg Nickie som har kommet deg så langt :)

Skrevet

Nefm:

hvor mange uker er du?

klarer ikke følge med alle jeg...

vi ,eller jeg...,har bestemt oss for å vente med neste forsøk til jeg får

svar fra politihøys.og skulle jeg komme inn må vi jo vente 3-4 år...

vet ikke hva jeg skal håpe på...men har jo lyst på den utdannelsen...

er ikke så lett det her.

men bruker ikke noe prev,så alt kan jo skje..

håper akup hjelper deg da turbo!!

det er det værste å få sånne nyheter,hvertfall på en sånn dag...

tanta kom jo her på lørdag også,så da ligger vi likt.

gubben klamret seg fast til håpet da jeg ikke hadde vondt i magen

på lørdag morgen,men det kom jo også etterhvert.

han er litt gira for tiden,for å si det sånn.

Skrevet

jeg er 26 uker nå. Kommet langt... ganske rart igrunnen. Gleder meg veldig til å bli mamma nå :-)

forstår godt at du synes det er tungt med slike nyheter turbo, jeg hadde blitt ganske furt selv. jeg mistet jo 4 ganger på 1.5 år, og var rimelig lei på slutten der. på nippen til å gi opp. det var vondt å se venninner som ikke hadde planlagt graviditet bli gravide samtidig som meg, så sto jeg der igjen uten spiren i magen etter enda en abort. Nei det var grusomt den tiden der, så jeg vet hva dere går igjennom. håper VIRKELIG det skjer for dere snart!§ hvor lenge har du prøvd nå turbo??

om det skulle, mot formodning ha noen effekt, sender jeg over masse babystøv... neste måned holder jeg av til dere!

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Får suge til meg alt babystøv jeg kan :) Hehe...

Har prøvd siden månedskiftet juli/august i fjor. Så det er vel snart 14 måneder det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...