Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=161864
♥lurelure♥ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg leste det akkurat i vg. Skremmende! Trodde ikke det gjaldt SÅ MANGE!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg har vært total avholds, men vet flere som vi bruker å være sammen med drakk under hele svangerskapet. Da mener jeg en halv flaske vin en gang uka. Jeg reagerte skikkelig på dette, men de sat det bare var fint for babyen. I dont think so!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Old news!!! Hva om alle skulle få beskjed om at det var greit å ta ett glass, da ville mange trekke grensene og ta to glass osv. Slik er vi menneskene, så derfor finnes det ikke et alternativ i å si at et glass er greit. Det slår jo ikke ut på promillen min i alle fall. Nå er det slik at vi tåler ulikt, alt etter som hvor store vi er o.l. Det er mye bedre å legge vekt på de som røyker under svangerskapet. Hvis man hadde sett på skadene etter alle "tobakk-unger" og "et-glass-vin-unger" så tror jeg tobakken har gjort størst skade . I Frankriket og Danmark er det kjent at gravide drikker litt til maten og de har ikke sluttet med det.......
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Dårlig unnskyldning for å drikke alkohol spørr du meg, dessuten er jeg helt uenig. Tror alkohol er mye mer skadelig enn tobakk. Du kan ikke motsi deg hva alle eksperter sier bare for at du antageligvis sitter med dårlig samvittighet over alle glassene du har drukket siden du ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 De har faktisk satt advarsel på noen vinflasker i frenkriket,NETTOPP fordi ikke kjerringene der nede klarer å holde seg vekke fra alkoholden den lille tida dem går gravid. Egoistisk,ikke noe annet ord passer bedre på dem som drikker under svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Uuuups...Jeg drakk 2 glass vin i uke 3 og ett litt seinere på 5 års bryllupsdagen. Burde vel ta abort siden dette er så skadelig????
prates :-) Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Det er jo ikke noe vits i å TRO at tobakk er mer skadelig enn alkohol når all forskning viser det motsatte! Da er det jo ikke noen vits i å forske på sånne ting..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 VET DU HVA: Jeg har faktisk ikke toutcha alkohol i det hele tatt. Men jeg fatter ikke hvordan du kan mene at et glass(jeg snakker ikke om å gå på fylla) kan være mer skadelig enn å røyke hele fuckings svangerskapet????? Tror heller det er du som røyker.....
MissBenz Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Skjønner ikke at alkohol kan være så vanskelig å holde seg unna!! Selv så drikker jeg ikke i d heletatt, men at gravide tenker bare på seg selv å ikke sitt eget barn er helt skremmende!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 he he, ja dette blir propoganda..... mange her inne omtaler et glass som om det skulle være det samme som 5 glass. Det ER faktisk de som drikker maassse i svangerskapet og det er disse man må til livs, ikke de som tar ett glass. Røyking et helt svangerskap skal liksom ikke være like skadelig som ett glass. WHAT???? Bruk logisk sans....
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Klarer ikke helt forstå hvorfor man MÅ ta dette glasset med vin? Er det så fantastisk godt at man bare ikke kan holde seg unna? Gjør dere det på trass,eller bryr dere dere rett og slett ikke om at det advares mor det? Jada,det er sikkert ting som kan gjøre verre skade,men dersom en har muligheten til å unngå noe,så gjør man vel det? Er det viljestyrke det skorter på,eller bryr dere dere bare ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå