Gå til innhold

Dere som bruker limewire til nedlsating av musikk-HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre igjen for finner ikke den tråden jeg skrev for litt. Får dere til å laste ned norske sanger? Fikk til å laste ned mer før enn nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LimeWire er "syllta" med virus og trojanere. Det tok maskinen min. Fikk søkt opp mindre og mindre. Bytta virusprogram og den plukka trojanere som bare det. Etterpå fungerte maskina, og LimeWire igjen.

Kanskje du har en trojaner som sitter og blokker?

Skrevet

Det var flotte ord hehe, hva er det / vil det si? Du ristarta hele pcen tok på nytt virus program og deretter lasta limewire opp igjen?:)

Skrevet

Jeg har også fått virus av LimeWire, skal aldri bruke det igjen for det var noen aggresive greier som virusprogrammet ikke tok.

Skrevet

He he... Jeg har Normand virusprogram og det tok ikke virus og trojanere lastet ned på LimeWire. Virus og trojanere er gjemt i filer.

Lastet ned nytt virusprogram (AVG) som tok trojanere og virus. Jeg hadde nettopp kjørt Normand, som ikke fant noe!!!

AVG fant 8 trojanere og 1 virus på ene maskina, og 2 trojanere på andre maskina.

Lastet ikke opp LimeWire på nytt.

Om en laster ned fra LimeWire så kjør virusprogram på harddisken etterpå!

Trjoanere ødelegger ikke maskinen, men gjør at program ikke fungerer. Virus kan ødelegge maskina.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke LimeWire lenger. Greit at en kan spare noen penger på det, men når harddisken ryker på maskina har en ikke spart så mye penger likevel..

Lønner seg nok heller å kjøpe sanger. cdon.com f.eks koster en sang ca 8 kroner

Skrevet

Virus og trojanere her også etter bruk av Lime Wire.Vil ikke anbefale det

Skrevet

Bruker heller Torrentspy jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...