sikat Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hva serverer dere til fiskeboller i hvit saus? Poteter er en selvfølge her i huset, men hva med noe mere? Kokt gulrot? bacon? revet gulrot? kanskje nnone har litt mere spennende tips?
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kokt gulrot. Nam nam! Søskenene mine liker veldig godt karri-krydder (sånn helt vanlig "norsk" karri) til å ha på fiskebollene, jeg er ikke så kjempeglad i det. Men det er jo verd et forsøk hvis man vil spice opp litt:)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Bacon og revet gulrot er fast tilbehør til fiskeboller her i huset hvertfall. Godt! :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Vi bruker både bacon og revne gulrøtter:o) Karri er en selvfølge her i huset:o)))
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hm, hørtes godt ut med bacon. Jeg er veldig glad i fiskeboller, men mannen min er det ikke, men kanskje jeg kan få ham til å like det hvis jeg lager bacon til? Bacon liker han i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå