Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen som har erfaring fra begge steder? Synes jeg har hørt en del negativt om særlig kvinneklinikken, sure jordmødre osv... Håper det ikke er tilfelle...
Happy H Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 har på en måte erfaring på begge steder selv om eg bare har født 1 gang sjøl.. men eg var med på en fødsel m ei som fødte på barsel..de va kjempe hyggelige alle som jobbet der. men et minus var rommene som va skikkelig sykehus rom m apparater på veggene, sykehus sengosv. når ho ville i badekar måtte ho måtte ho ut i gangen og inn på et bad litt lengre borte, samme om ho måtte på toalettet. ellers var erfraringene derfra kjempe gode. storken fødte eg på sjøl, og kan ikkje ant enn å skryte. fikk en fantastisk jordmor som ikkje visste ka godt ho sku gjøre for meg. skrøt hele tidn over kor flink eg va og oppmuntret skikkelig. selv om hjertelyden sank, og eg normalt sett skulle blitt sendt rett inn på barsel fikk eg fullføre fødselen på storken, for som ho sa etterpå hadde de begynt å flytte meg ville d blitt fødsel i gangen. rommene va kjempe koselig, mer som et soverom mann har hjemme, m stor rammemadrass 120cm, lenestol, cd-spiller så en kunne høremusikk,og stort bad med badekar inne på rommet. eg og mannen fikk mye tid for oss sjøl,men jordmor vartilgjengelig hele tidn om vi trengte ho.. etter fødselen var alle familierommene fulle,så d va meningen vi skulle reise på hotellet. men sidn vi helst ville bli på storken laget til rom inne på ammepoliklinikk, så der sov vi første natten. vi e kjempe glad for at vi var der,pappaen fikk bli hele tidn, og vi fikk mye hjelp!! anbefales på d sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hei! Jeg har bare erfaringer med Storken, fødte der sist gang. det var min første gang, og jeg har ikke noe negativt å si om de, de er helt fantastiske, og opplevelsen ble kjempefin! Så hvis du har mulighet til å velge storken, så trenger du ikke bekymre deg for sure jordmødre iallefall:) Har også hørt at de kan være litt mer stresset og virke surere på føden. Har hatt litt blødninger denne gangen, så jeg er litt redd for at de ikke lar meg føde på storken nå... jeg krysser fingrene! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Takk for svar! Tror det blir Storken på meg, siden jeg også har hatt to greie fødsler fra før...
Happy H Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 hei anonym mblødninger.. eg hadde blødninger gjennom hele svangerskapet sist, og fikk svangerskapsdiabetes på slutten, hadde ogsålitt høgt blødtrykk. men til trossfor dette fikk eg fødepå storken, så dgår nok kjempe fint for deg og!!!=)
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg var på kvinneklinikken/ Føden med min første og synest det var helt topp. Hadde både normal fødeseng og stor vanlig seng inne på fødestuen.Dem har jo pusset opp endel av fødestuene nå det siste året.(jeg fikk min datter våren 06) Etter fødselen var jeg på hotellet og synest det også var helt topp.Familien kunne komme når vi følte for det og alt var som på et hotel. Jordmødrene var 4 meter borti gangen og dem var der hele tiden for å hjelpe. Natt og dag uansett. Så jeg skal gjøre det samme igjen. Følte jeg ble tatt utrolig godt vare på av jordmødrene, men uheldigvis så har jeg veninner som ikke har vært så heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå