vekten:) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg var til jordmor denne uka.da var det to uker siden sist jeg var der.når hun skulle kjenne på babyen sa hun..oi-oi her har det skjedd mye på kort tid.hodet var festa seg sist også,men babyen var nå synket veldig og vokst masse på kort tid. det er fortsatt 4 uker til termin,men hun mente at nå kunne det skje når som helst.å at jeg måtte komme for sjekk en gang hver uke fremover. når jeg skulle gå ønsket hun meg lykke til hvis det skulle skje no før neste uke. skjønner ikke dette.jeg er jo førstegangs fødene,så jeg regner ikke med at det skal gå så fort.slimproppen er der forstsatt...tror jeg. noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 det kan jo gå så fort selvom du er førstegangs fødene. flere førstegangs føder for tidlig,ikke bare andregangs o.s.v man kan faktisk føde når som helst i svangerskapet. slimproppen pleier som regel å komme før veer begynner.
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 da jeg var 1 gangsfødene så festet hodet seg i uke 34 og jeg fødte 17 dager før termin..lykke til...
Noddy78, en av hver! Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg er førstegangs, slimproppen gikk for 12 dager siden, livmorhalsen er veldig moden og har hatt masse falske rier og murringer siden. Fikk beskjed om at det kunne ta en dag eller et par uker, på lørdag har det gått to uker. Har fremdeles 25 dager til termin, så synes det var litt dumt å få den beskjeden, for da begynte jeg å vente allerede i slutten av uke 35. Veldig individuelt det her, så jeg kan ikke annet enn ønske deg lykke til og håpe du slipper å gå lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå