Gå til innhold

Quinny freestyle 3XL


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan denne vognen er å trille om vinteren og er det stor dypbag på den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg målte lengde på bagen da jeg satt å lette etter en vognpose en dag, og syns å huske at den var ca 95 cm lang..

Jeg har nemlig kjøpt denne. Og jeg gleder meg til å bruke den. Den er jo så fin!! Og fint blir det nok det som skal oppi også. ;)

Skrevet

Jeg har denne vognen.. ( bare sportsdelen) og er kjempefornøyd:=)

 

MEN, vognen er litt liten.. Når min datter var 2 år var det ikke plass så hun fikk sovet ute i barnehagen i den ( da var det vinter og hadde vinterpose i)

 

Jeg valgte heller ikke og kjøpe bagen pga synes den er veldig liten, ved tanke på vinterpose til vinteren.

 

Men ellers super førnøyd, kommer nok til å bruke vognen litt denne gang også..

Skrevet

bagen er IKKE 95 cm lang...hehe...mener den car såvidt over 70, alså veldig liten!! Jeg solgte vogna da den er altfor liten.

Skrevet

Jeg kan da ikke huske så feil... Jeg må jammen meg sjekke når jeg kommer hjem i dag. :)

Skrevet

Stemmer det at bagen er ca 70.. Veldig liten bag også er den oval..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...