DællaSiiiin<3 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 noen som vet hvordan denne vognen er å trille om vinteren og er det stor dypbag på den??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg målte lengde på bagen da jeg satt å lette etter en vognpose en dag, og syns å huske at den var ca 95 cm lang.. Jeg har nemlig kjøpt denne. Og jeg gleder meg til å bruke den. Den er jo så fin!! Og fint blir det nok det som skal oppi også.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har denne vognen.. ( bare sportsdelen) og er kjempefornøyd:=) MEN, vognen er litt liten.. Når min datter var 2 år var det ikke plass så hun fikk sovet ute i barnehagen i den ( da var det vinter og hadde vinterpose i) Jeg valgte heller ikke og kjøpe bagen pga synes den er veldig liten, ved tanke på vinterpose til vinteren. Men ellers super førnøyd, kommer nok til å bruke vognen litt denne gang også..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 bagen er IKKE 95 cm lang...hehe...mener den car såvidt over 70, alså veldig liten!! Jeg solgte vogna da den er altfor liten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg kan da ikke huske så feil... Jeg må jammen meg sjekke når jeg kommer hjem i dag.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Stemmer det at bagen er ca 70.. Veldig liten bag også er den oval..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå