Gå til innhold

Heisann alle mamma`er:0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat logga mæ inn her, enda lille gullet mitt allerede er blitt 7mnd! Var en del på bim når æ var gravid, så æ trur æ fikk nok av nett-verden da:)

Tenkte det kanskje kunne være morsomt å prate litt med andre mamma`er og dele erfaringer og tips:)

 

Klem fra meiiii....;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen til deg.

 

Hvis barnet ditt er 7mnd passer nok dinbaby.com bedre for deg. Ikke for å jage deg ut igjen altså:o), men på disse sidene diskuteres stort sett barn fra 3-12 år. Mange av oss veksler litt mellom dib og bm fordi vi har barn i flere størrelser, så vi "sees" sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...