Love2bemom Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har akkurat logga mæ inn her, enda lille gullet mitt allerede er blitt 7mnd! Var en del på bim når æ var gravid, så æ trur æ fikk nok av nett-verden da:) Tenkte det kanskje kunne være morsomt å prate litt med andre mamma`er og dele erfaringer og tips:) Klem fra meiiii....;0)
mamma til 3 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei og velkommen til deg. Hvis barnet ditt er 7mnd passer nok dinbaby.com bedre for deg. Ikke for å jage deg ut igjen altså), men på disse sidene diskuteres stort sett barn fra 3-12 år. Mange av oss veksler litt mellom dib og bm fordi vi har barn i flere størrelser, så vi "sees" sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå