belli72 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei, her har gutten min tisset på seg flere ganger, og gummistøvlene lukter ikke godt. Noen gode tips for å få vekk lukten?
Plutselig_gravid Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Lurer på om jeg ikke la mine i grønnsåpebad. hehe, eller ikke mine da, men lillegutt sine)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Såpevann over natten er mitt beste tips. Ellers har jeg hørt at et par døgn i fryseren tar knekken på vondt lukt i det som ikke kan vaskes i maskin men det har jeg ikke prøvd ut selv..
Dronningen! Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Vaskemaskinen går helt fint, bare putt inn et stort hådkle også. Da vil det ikke slå så fælt:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Strø bakepulver i skoene,la det stå en stund.. hell i vann og la det stå en stund. Tørk. Voila.
kvirrevirrevitt Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg anbefaler Zalo antibakteriell!! )) -La de stå litt -ikke så lenge som over natta, men en time kanskje, skyll (har hørt man skal ikke bruke altfor varmt vann i gummistøvler -veit ikke åffer, men..) og tørk m støvletørker eller på varmekablene. Har blandet den Zaloen m vann på sprayflaske og brukt på madrassen og stolen i stua; sparyet og sugd opp et par ganger. Ingen lukt eller flekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå