Love2bemom Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har akkurat logga mæ inn her, enda lille gullet mitt allerede er blitt 7mnd! Var en del på bim når æ var gravid, så æ trur æ fikk nok av nett-verden da:) Tenkte det kanskje kunne være morsomt å prate litt med andre mamma`er og dele erfaringer og tips:) Klem fra meiiii....;0)
Love2bemom Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2007 Oooops...glemt å forandre nicket først!! Hehe... bebisen er jo kommet for leenge sia.. Så no er navnet Love2bemon:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå