lille_sol Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har hatt mye hodepine av Cerazette, og blitt mer eller mindre depressiv... har reagert på flere typer p-piller før, og blitt likedan i humøret, så vurderer å droppe hormonell prevensjon..men det er ikke noe ønske.... Men er det vanlig at problemene gir seg etter en stund.? har gått på cerazette en og en halv uke, og har hatt vondt i hodet hele dagene siden jeg startet...det "sprenger" på i hodet, er ikke morsomt å gå sånn.. Og i går kveld begynte jeg å føle tristheten komme sigende..en helt spesiell tristhet som jeg bare har følt når jeg har brukt p-piller før...føler at ingenting betyr noe.alt er bare trist... vurderer sterkt å kaste pillene og droppe hormonell prevensjon... Vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 J kommer aldri til å bruke ceazette igjen. Har brukt den i 1 år, men bare fordi j har "måttet" (amming). Fikk plutselig tante rød i 4 dager nå og hun har ikke vært på besøk på 2 år (siden j ble gravid). Og nesten hver dag kommer d sånn brunt, ikke mye, men likevel. Føler at j ikke har noe kontroll lenger j. Sexlysten har til tider vært helt borte, kan ikke si 100% at d er pga cerazette, men tror nok d har vært en del av grunnen. Fikk ingen bivirkninger j da, men nå er d slutt på å dytte i meg hormoner. Får heller prøve å finne på noe annet... Men j vil ikke skremme deg, kanskje d bare er kroppen min som har blitt rar etter at snuppa blei lagd.....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 La akkurat inn et innlegg om humørsvingninger og cerazette på småtroll nå.. Har bare gått på dem i 4 dager, og allerede kjenner jeg at jeg holder på gå fra forstanden. Blir forferdelig sint, forferdelig trist, og forferdelig glad. Og det skifter fort. Holdt på å servere mannen min stekepanna rundt ørene i morges fordi han forsøkte å være vittig. Skjønte jo at han fleipet med meg, men likevel... skal bare gå på dem noen uker før jeg får satt inn kobberspiral, men lurer faktisk på om jeg ikke bare burde kutte dem ut med en gang...
Håperpåønskebaby Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 slutt på den med en eneste gang! og kontakt legen din snarest for å få noe annet! Jeg hadde også flere "skremmende" bivirkninger av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå