Hilsen Aud Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har fire veninner som nylig har født. De to som startet med vannavgang virket til å være fortere ferdig enn de to som startet med rier. Er det noe i inntrykket mitt, eller var det bare tilfeldig?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Har hørt forskjellig, men mamma fortalte at med meg så gikk vannet kl 1100 på dagen og 2400 var jeg født. Ble en tørr fødsel så ble forløst med sugekopp og tang. Samme skjedde med brødrene mine. Vannet gikk og med dem ca 10 timer så var de ute... Det beste er at vannet går rett før ungen skal ut sier jmdrene, og det har skjedd med de 4 barna til tanta mi. Hun har hatt fine fødsler og slutt fasen har gått som en lek:) Men er vel inviduelt det der...
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 fødselen min startet med at vannet gikk..5 timer etterpå så kom litj jenta vår:-)
Mamzen Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg var ferdig med fødsel 27 timer etter vannavgang
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 med meg gikk vannet, så 16 timer etter var ungen ute. Jordmor sa til meg at om jeg var heldig så kom riene først denne gangen, for da ville det ikke bli så vonde rier...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 NEI! Det stemmer ikke.... Min fødsel begynte med vannavgang. 2 timer etterpå begynte riene, som igjen varte i 30 TIMER før barnet ble født. For et slit.....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Stemmte ikke til meg heller. Vannet gikk 18timer før vesla kom ut :-/ Ble satt på drypp og greier. Denne gangen håper jeg på noen timer med rier før vannet går. Er jo lov og håpe :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Min første fødsel startet med rier, den varte i totalt 4 timer, fra begynnelse til slutt.. Så det kan gå fort når det starter med rier også:-)
Gjest mphs Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Stemmer ikke hos meg. Riene startet 15 min etter vannavgang og 50 timer senere fikk jeg drypp. Hadde da bare 4 cm åpning. 57 timer senere var hun født. Lang og slitsomt,men alikevel fin fødsel som endte i en nydelig datter. Satser på en kortere fødsel denne gangen:o)
september mamma Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Begge mine fødsler har gått raskt. De har tatt vannet begge gangene.
september mamma Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Det tok ca 20 min fra de tok vannet til jeg hadde født.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Hos meg startet det med vannavgang og det tok 6 timer (førstegangs).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå