stinky og poopy Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ei på jobben til min mann selger seng med madrass og beskyttelse rundt + stellebord til 2000kr. Det er 2 år gammelt.. Har sett litt på stellebord selv, og de koster jo rundt 2000kr som ny, seng-prisene varierer jo litt. Dette var kjøpt på Babyshop er litt i tvil - hva sier dere, skal vi slå til? eller?
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hvis det er god kvalitet på og ser fint ut, høres det vel bra ut?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg ville sagt vi kjøper det for 1700, siden man i utgangspunktet ikke bør "arve" madrasser til de små. Bortsett fra det høres det ut som en grei pris =0)
babyprincess Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg synes det hørtes litt dyrt ut jeg...det er tross alt 2 år gammelt...! Hvis du er ute etter noe billig, har de jo senger på ikea for 398 kr....! Å stellebord koster ikke mer en tusenlappen.... Hihi... Ville vurdert det for 1500....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå