Mamma2OO5 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg driver og lurer på hva slags dress jeg skal ha til gutten i år.. Er de vanntette? gode og varme? Gode å bevege seg i?
*Vetlis* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg ahr hatt 2 Mikke Line dresser til min, de er ganske slitesterke og veldig gode og varme. Det er god passform. Har vært kjempe fornøyd. Kommer vel litt ann på hva slags type du skal ha om de er vanntette eller ikke? Men den vinterdressen jeg hadde var vannavstøtende.
september mamma Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har hatt en mikklinedress til min med ullflece som for, som man kunne ta ut. Det var kjempe praktisk. Dressen var vann tett , jeg var veldig fornøyd.
Mamma2OO5 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Så de finnes i flere varianter? Min gutt er 2 år så jeg må enten ha 98 el 92, er usikker på hvordan de er i str. Hva koster de?
*Vetlis* Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Spørs jo når han er født på året? Å hvor stor/liten han er . Min er født i august, å han er litt lengere enn gjennomsnittet, så jeg kjøper alltid en str større enn hva han er i alder. På reima 2str større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå