Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Helt fantastisk opplevelse! Traff ei flott dame, som var bare kjempehyggelig! Alt så bra ut, heldigvis... Jeg gikk på medisiner i starten av svangerskapet så jeg har vært litt redd, ja. Vel...vi venter ei ny jente! Vet at det aldri er 100% sikkert, men hun sjekket flere ganger og så kun "streker", he he. Terminen ble flyttet litt også. Fra 5.feb til 2.feb. Heldigvis den veien da ;o) Hurraaaa, jeg er så glaaaaaad!
Gjest Lenchen Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer med jente. Skal på UL på Ullevål neste fredag. Er kjempespent!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Fikk ei ganske ung ei som snakket vestlending. Hun var helt herlig! Lykke til!! )
stockflets Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg var også på ultralyd på Ullevål i dag;) Hadde også en super jordmor som tok seg god tid, kjempefin opplevelse! Hun trodde det var jente, men jeg måtte ikke løpe og kjøpe bare rosa sa hun;) Termin ble flyttet fra 7. til 8. februar så det gjør jo ikke noe. Alt så fint ut heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå