Gå til innhold

Hmmm... babysang om en halvtime og mini sover.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig gjort å vekke han eller? Han har sovet i litt over en time, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal vekke han eller droppe babysangen.... det var mitt dilemma i dag liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekk han! Han syns sikkert det er kjempe kjekt å gå på san g:-)

Skrevet

Jeg droppa aldri babysangen, var så koselig atte. :o)

Skrevet

jeg sleit med det samme forrige uke, men la vesla i vogna og rusla til sangen. og da våknet hun og var så fornøyd atte..

 

våkner han om du flytter på han? for hvis ikke, finnes det vel ikke noe hyggeligere enn å våkne til en mor som synger for han?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...