Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har kjempegod tid ,men er så koselig å tenke på navn..
lillyvanilly Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har forelsket meg helt i et navn, men er ikke mange som liker det visst.. Melissa, synes det er så nydelig:) Og til gutt liker jeg veldig godt Storm...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Har god tid jeg også, men sliter masse med navn. Synes det er kjempe vanskelig! Har du barn fra før? Jeg synes det er viktig at navnet står litt i stil. Vi har valgt to gammeldagse navn til jenta vår, selv om begge er typisk "populære" navn nå om dagen. Søk på navnsider på nettet, der kommer det opp MASSE;) Gratulerer med spire! Når har du termin da?
FuriLaks Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hva slags navn liker du da? Håkon Erlend Nils Vetle Oliver Nataniel Oskar Emily Astrid Marie
Mille** Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Mathias Håkon Henrik Magnus Martin Sofie Johanne Sina Ella Julie/a Mathilde )
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Takk for det:o) Har termin 30 mars, så er 11 uker nå.. Ja jeg har ei jente fra før, hun har to, korte navn.. Har vært igjennom navnelister på nettet, men blir jo så masse, blir bare forvirra jeg:o)
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Tomine Thea Tuva Tiril Annika Ella Christel Trym Birk Storm Linus Jonas
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også termin i mars, nå er litt usikkert enda, hehe. Skjønner du blir forvirra, det er ganske mange navn der ute;) Synes den siden her var litt fin jeg da:) http://www.barnetmitt.com/felles/navneguiden?gclid=CPLMjqvFro4CFShDEAodmDsJIA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå