Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg syns Marianne Aulie sang bra jeg!!!! All ære til henne Håper faktisk hun vinner. Men hun der Hege Tørresdal...himmel og hav... Trenger jeg si mer???
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja,jøss,kunne tømt et helt kontantkort på å stemme på frøken Aulie...
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 hun der hege er sikkert bare med fordi hun er frøken norge... har du ikke sett den nye artisten da? linni eller noe slikt.. hun synger survivor.... coversang.... heregud sier bare eg..... finner henne sikkert på youtube.com tror det er linni eller linnie eller noe slikt.... URK!
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 glemte og skrive at hun er ikke med i sangstjerner... prog. er helt greit. =)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 huff ja. har sett den med Linni ja... Hehe
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Her var det jaggu mye dårlig skjult misunnelse på en gang!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg er misunnelig på Marianne Aulie fordi hun faktisk KAN synge!!! I motsetning til de andre som er nevnt her...
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 sikter du til meg? hallo kjerringen EIER ikke stemme. dessuten kan du ikke kalle deg artist før du har noe eget og komme med! spiller selv inn plate. og skriver alle sangene mine selv. nytter ikke komme der og vrikke med puppene og rompa og tro du er noe når du er tonedøv! misunnelse? NEI... det er det samme som britney spears? hallo? christina aguilera? flotte damer.. men EIER ikke stemme uten ett tonn med effekter. blir forbanna når det skal være sann i artist verden.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Men Linni sa jo i ettertid at sangen egentlig ikke passet til stemmen hennes og at hun EGENTLIG kan synge Men jeg mener...hvorfor debutere med en sang som får deg til å høres ut som "en smurf på helium"??????
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Hva er det samme som Britney Spears og Christina Aguilera? Linni Meister??? Så hvis du skriver en sang og synger den, da er du artist? Hvis du er pen er du tonedøv? Ekte artister kan ikke være pene? Ørten millioner platekjøpere tar feil? Forøvrig synes jeg du skal slå opp ordet misunnelse i ordboka en gang til. Og sjekk gjerne ut bitterhet med det samme.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Nå synes jeg ikke vi skal blande de stakkars smurfene inn i det her.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Det var LInni selv som sammenlignet seg med en smurf på helium da. Men ja...er enig i at smurfene synger bedre
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 ok. for det første: du har tydeligvis ikke peiling på musikk redigering i det hele tatt. selvfølgelig kan artister være pene og kan synge selv om. det plate kjøpere hører på er ikke nødvendigvis det som blir spillt inn. MIN mening er at linni ikke kan synge i det hele tatt. det er ikke bare utseende som skal telle for og få en kontrakt. min produsent sa at han ikke hadde mixet plata hennes om det snødde i helvette en gang. det sier vell litt? og vist ikke du har noe bedre og komme med enn og slenge drit fordi jeg har dysleksi så kan du holde kjeft. du tør jo faen ikke stå for det du skriver en gang.. eller hva ANONYM? pingle.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 jeg vet jævelig godt hva misunnelse betyr. og jeg er så laaaangt fra det du kan komme.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 HAHA! Ja, så da skulle også denne diskusjonen ende med skrik og gnål for at noen velger å være anonym. DEAL WITH IT!!! At Linni Meister ikke kan synge trenger man vel ikke akkurat være sangpedagog eller artist-spire for å si. Men når du drar Christina Aguilera med i samme dragsuget, da mener jeg du er på jordet, ja. Men du skal vel bare selge plata di til folk som har greie på musikk-redigering, du. Og den dysleksien din har da ikke jeg kommentert! Fristelsen er der, ja, men det får da være grenser.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 ja men HALLO?? KEM er det som skriker og gnåler???? deg som FAEN ikke tør og vise nicket sitt på en jævla internett side en gang... og at folk ikke kan si sin mening uten at DU skal yppe opp til en krangel?? skaff deg ett liv. hmmmm.. ett snev av sjalusi??? hahaha..... du har jo faen ikke peiling på hva du snakker om en gang... hehehe *LOL*
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 Jeg er blyg. Når du lufter dine meninger på et forum som dette, må du tåle å få svar. Ingen grunn til å bli ufin for det.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 jeg kunne luftet mine meninger i det virkelige liv og . jeg er ikke blyg som deg. jeg står for det jeg sier. og det mener jeg du også burde. jeg mente ikke være ufin eller noe mot deg. men som du skriver til meg: når du lufter dine meninger på ett forum som dette, må DU også tåle og få svar .
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Hvis det plager deg så veldig at jeg er anonym, kan du bare kalle meg Solstrålen!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Og da gikk "Sangstjerner" over til å innbefatte Linni Meister og Christina Aguilera??? HEIA MARIANNE AULIE
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 Christina Aguilera er utrolig flink..har vært på konsert å hørt henne synge acapella...live altså uten noe musikk til...hun KAN synge det er det ingen tvil om!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 Helt enig, Christina Aguilera kan faktisk synge... Hun er kjempe flink!!!!! Men, om man ikke har peiling på musikk...så, skjønner man kanskje ikke det
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Hahaha,da tok surkelusa Aulie en Cartman,gitt! (han tjukke i South Park,for de uinvidde) "screw you,I'm going home!" Veldig voksent av dama!(ikke at man forventa mer heller) Sorry Turbo,da må du nok inn på andre medier for å tilbe stjerna di... *fnis*
Gjest Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 Det var DÅÅÅÅÅRLIG gjort av henne ass.... Da heier vi på SVEIN Han er kul han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå