Gå til innhold

Fy filler'n!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet du er gravid når du har spist 6 brødskiver fra kl.07.00 til 11.00 å alikevel kjennes det ut som det er over ei uke siden du smakte mat!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja sånn er det. Har spist 2 svære ostesmørbrød med et tonn med ost på til frokost i dag... Sitter bare å gleder meg til lunsj, hehe...

Men vi må da ha lov ;-)

Skrevet

Du vet du er gravid når du ikke kan gå forbi en narvesen uten å kjøpe en pølse....

Skrevet

Eller når du passer på å stå opp føre sambo slik at du kan spise frokost to ganger =)

Og når han står opp og spør om du har spist så får han til svar "Nei, jeg har ventet på deg jeg, så nå er jeg skikkelig sulten" :)

Skrevet

Sukk, jeg har helt mista matlysta, jeg! Utrolig frustrerende, og ganske uforståelig. Spiser fordi jeg vet jeg bør, ikke fordi jeg har lyst på mat for tida. Da er det nesten bedre å være kjempesulten..

Men det kan jo hende det endrer seg i løpet av helga. Hvem vet:)

Skrevet

He he he nå holdt jeg på å dø her, kjenner meg skikkelig godt igjen! Har gjort det noen ganger ja!

Skrevet

He, he, den var ny! Skal jammen prøve! Dobbelt pålegg er også sneket seg inn hos meg. Italiensk salat OG skinke, brunost OG syltetøy, potetsalat OG hamburgerrygg... Og alt som ikke er dobbelt, kan man jo ta majones på.....

Skrevet

Hmmm.... jeg er også litt inn på det dobbelt opp greiene! Spes salami og ost, eller brunost og appelsinmarmelade!!

Erisa, ikke vær lei deg for det, vær glad du! Når vi er ferdige, er det ikke du som veier over 100 kg hehe!

Skrevet

*rekker ivrig hånden i været*

Hehe.. Er sulten som en hest.. Kunne nok spist heeeeeeele tiden om jeg ikke hadde prøvd å styre meg. :)

Skrevet

Hi hi... Dobbelt pålegg er alltid bra ja! Det gjør susen!

Ligger ofte i senga om morran og fantaserer om hva jeg skal spise i dag... :) Kjøpte 400g roastbeef her om dagen, fordi jeg ble helt hekta på tanken på roastbeef med potetsalat og rå løk... Så nå har jeg roastbeef for flere måneder fremover! Tihi...

Du vet du er gravid når den ellers så herlige lukten av kjæresten din får deg til å brekke deg! :)

Skrevet

Må forresten bare legge til at jeg har lagt på meg 15 kilo siden jeg ble gravid og da... Man får visst igjen for fråtsing! ;)

Skrevet

Sjerpe seg? Hvem kan det da.... jeg klarer det i ca 5 min av gangen hmf!

Ups, 15kg ja :-) Hmmm.... til og beg. med var det eneste jeg frotset i grønnsaksuppe og nektariner, så har vel fått litt igjen for det.... Å godt er det, for nå er det null kontroll på matinntaket hehe!

Hey jenter! Rachel Ray show, for de som vil ha mat tips hihi!

Skrevet

Må bare legge til Blueeyes - man skal desverre ikke spise roastbeef i svangerskapet..

Skrevet

hehe ...uff kjenner meg igjen ja...men jeg har tatt av 5 kilo så langt jeg da...men får vell att det tenker jeg :)

Skrevet

Hahaha!! Akkurat som å høre meg det! Samvo lurer på om jeg har fått bendelorm innimellom. Jeg fråtser mye, og spesielt på kveldene. Heldigvis så passer jeg på at vi har sunne ting som jeg kan fråtse i ellers kommer vekten min til å øke kraftig.. hehe.. Hin dagen gikk det ned tre appelsiner på rekordtid. Honey Korn er også en slager for tiden, ikke akkurat så veldig sunt men.. Og jeg er helt med når det gjelder dobbelt pålegg, men sånn har jeg alltid vært da.. Haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...