Gå til innhold

Lettelse :)


Ane med lillegutt

Anbefalte innlegg

Har hatt en og en halv uke der det ikke har vært særlig mye symptomer, til og med puppene, som ellers har vært så ømme ble liksom slappere... Var kjempebekymra, og litt av et nervevrak. I går fikk jeg time til tidlig ul, var egentlig forberedt på det verste, men det vi fikk se var en liten spire, 1.82 cm lang, med et lite hjerte som slo. Den bevegde til og med på seg :) Herlig!!

 

Gynekologen mente jeg var 8+2, ett par dager mer enn jeg trodde :) For en vanvittig herlig følelse :) Måtte bare få ropt det litt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå...så deilig! Godt å høre at alt er bra. Av & til tror jeg vi bekymrer oss altfor mye...men det er ikke så lett å la være;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk herlig å høre ! Jeg er 8+0 idag og skal til UL imorgen for å konstatere at alt er som det skal være ! Har tidligere hatt 1 MA og hatt litt blødninger i uke 5. Så ny krysser jeg fingrene (++ alt jeg har) for at alt er som det skal være imorgen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MA er en Missed Abortion, altså at spiren dør, men at kroppen ikke støter ut noe/alt. Det kan være vanskelig å oppdage før på ul.

 

Lykke til på ultralyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...