Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er dette noe som er vanlig på slutten av svangerskapet? Føler at jeg må prumpe hele tiden.. Hi hi hi..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg er også sånn... Godt jeg er hjemme alene meste av dagen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg og! Godt å høre det er flere, føler meg som en ballong....
Reidis Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 ja, det er litt flaut..har liksom ikke helt kontroll heller...plutselig kommer det og jeg klarer ikke lage lydløse heller...
kokkelimonke Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Synes dere heller skal være glade for at dere i det hele tatt klarer å få ut luften jeg :-) Jeg har gjennom hele svangerskapet slitt med forstoppelse, men aller mest luftsmerter - får ikke ut lufta, det bare hoper seg opp og gir ufattelig med smerter. Skulle gitt mye for å klare å få ut lufta - med eller uten lyd / lukt ;-) Så, pass på å promp i vei, så lenge dere kan! Let the air out :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå