Mockanin Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hjelpe meg, bare 1 time og 15 min. til jeg skal gå til jobbintervjuet. Nervene er ikke under kontroll. Noen som har noen smarte tips å sende med meg på veien? Trenger det sårt...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Lykke til!!! Selv skal jeg på intervju kl 15 idag. Nærvøs alt nå.
Sebra Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Dette går bra. Bare slapp av og hver deg selv. Tenk at dette fikser jeg. En ting jeg gjør når jeg er nervøs som sikkert ikke er lurt bable i vei. Få høre hvordan du synes det gikk etter på. Lykke til
Mockanin Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Lykke til til deg også.... Samme sted vi skal på kanskje? Hvem vet :-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Da må du allefall begynne å pendle 12 mil en vei!!!!!
Miss Foster Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Pent kledd Ikke kom for sent Ikke snakk for mye - lytt - spór "intelligente" spórsmál uten á ta over samtalen Smil Sitt riktig (ikke kryss armene foran deg) Er ikke noe problem om man ser at du er nervós. Ikke lyg pá deg arb.oppg. eller erfaring - det tar de kjapt Dette gár bra skal du se ) Lykke til
trompetisten Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 hihi.. jeg skal på jobbintervju kl 12.30... 2.gangs intervju. E`kke nervøs en gang Noe som bekymrer meg, litt nervøsitet er godt for å få et riktig spenningsnivå. Vær deg selv, hele veien. Åpen, ærlig og positiv Krysser fingrene for deg! Og meg! Og alle andre som skal på intervju i dag!
Mockanin Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 DET har jeg ikke tenkt til nei.. Gud bedre for noen svære sommerfugler jeg har nå...Hvordan er det med deg, er du frynsete du også nå?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja er ganske shaky ja. Blir nok ikke bedre utover dagen. Intervjuet mitt varer bare i 15min, så er ganske spent. Sist jeg var på intervju ble jeg grillet i 2,5time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå