Gå til innhold

grrrrrrrrrrrrrrrrr lånekassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte inn gjeldsbrev på fredag

ringer i dag og han stuten i andre enden kunne fortelle at de har 3 dager å åpne posten på..så har de bekreftningstid på 3-5 dager...

å nå har jeg for i helvette ventet på de pengene siden MAI

hvor lang tid kan det egentlig ta....

skulle betalt husleia den 1 og har ikke fått betalt den enda

helvette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager å åpne posten på?

Jeg sendte inn søknad om fødselsstipend i juli og brevet er ennå ikke behandlet.... Sendte purremail forrige uke og fikk beskje om at de skulle ta det på mandag. I dag er det torsdag og brevet er ennå ikke behandlet....

Skrevet

Hust at de får enorme mengder post nå som det er skolestart, og da klarer de faktisk ikke å åpne all posten den dagen den kommer. og langt mindre å behandle all posten den dagen den kommer.....

Skrevet

ja men kjære vene da jeg har ventet på disse pengene siden MAI...og de sa at de førsteprioterte de som skulle ha etterbetalt penger...

detter er jo ikke penger for dette semesteret men hele fødselsstipendet fra sist semester

Skrevet

grei nok det, men de har jo ikke røntgensyn inn i den enorme brevbunken slik at de kan plukke ut akkuratt DITT gjeldsbrev.......

Skrevet

nei det er sant

men 3-5 dager BEKREFTNINGSTID....

hva trenger de det for???

jobber du der du eller?

Skrevet

I år fikk jeg pengene 10 dager etter jeg søkte på nettet. Jeg søkte i slutten av august.... Ble kjempeoverrasket over at det tok så kort tid.

For noen år siden søkte jeg også i august. Fikk pengene i april!!! året etter.

Var ikke bare meg. Flere på skolen var i samme situasjon. Skolen purret og purret på de men intet skjedde.

Det viste seg at en av saksbehandlerne var langtidssykmeldt og den bunken med søknader som hun skulle behandle ble liggende til hun var tilbake på jobb......

Skjønner frustrasjonen din veldig godt jeg!

Skrevet

ja det er kjempe frustrerende...

man er jo avhengig av disse pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...