Gå til innhold

Dere andre som gikk opp OVER 30 kg i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere nå? Tenker vektmessig og slikt. Jeg gikk opp ca 32 kg denne gangen. Endel var vann (2-3 i ødem), men mye kom også fordi jeg fikk treningsforbud og hadde mye bekkensmerter og dermed knapt fikk bevegd meg, men jeg spiste ikke så mye mer enn vanlig da. Nå er det 12 uker siden fødselen og det er fortsatt 6 kilo igjen. Synes det går så treigt denne gangen :-( Med de to andre gikk jeg opp 27 og 21 kg og ned alt på 2 uker og 4 uker, forventet nok litt det samme nå ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk opp 30 kg...ikke så stolt av det nei.Endel var vann, så 20 kg forsvant på 14 dager. De resterende 10 sliter jeg med ennå, men har nettopp begynt å bevisst jobbe for å bli kvitt dem. Hadde full tro på at amming skulle gjøre at kiloene raaaste av....men nei, det gjør ikke det:(

Skrevet

La på meg 32 kg. 25 av de raste av i løpet av de to første mnd uten at jeg trengte å gjøre noe for det, men slet med de 5 siste.Ikke det at jeg jobbet så hardt for å bli kvitt dem, men måtte nok lagt meg i hardtrening hvis jeg skulle fått dem bort. Men, de forsvant og mer til i løpet av en to ukers tid da jeg fikk kyssesyken ca 6 mnd etter fødsel. Var da jeg fikk motsatt problem igjen..Så ut som et levende skjelett.

Så anbefaler deg å legge deg i hardtrening - eller prøve å bli smittet av en sykdom så gjør at du ikke klarer å spise;o)

Skrevet

Hehe... Nei du det prøvde jeg med andremann. Fikk guiardia parasitten og gikk ned 30 kg på 4 uker... Veide til slutt 11 kg mindre enn før jeg ble gravid bare 8 uker etter fødselen (og jeg gikk opp 21 kg). Var skikkelig fælt, leveren begynte å vise tegn til at den ikke hadde det bra osv. Nei, heller noen kg for mye tross alt! ;-) Skal begynne å trene litt neste uke, så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Jeg er gravid og på god vei til å bli 30 kg på meg også. Fikk dere ekstra store barn?

Mine snart 30 kg skyldes jo myyye spising..

Skrevet

Ja mini var ganske stor. 4440g og 54 cm, men det var nok mest genetisk og at var tredje gutten på relativt kort tid. Jeg spiste ikke så mye i svangerskapet, faktisk... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...