Gå til innhold

Hvor mange her "hjelper" barna til å sitte, og hvor gamle er de da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på at en har støtte rundt de, eller at de får sitte litt i vognen etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa begynte å sitte i stol da hun spiste grøt på kvelden, litt over 6 mnd var hun da. støttet opp med babydynen rundt henne, men hun var veldig sterk og stødig selv også. først nå, 2 mnd etterpå, har hun satt seg opp selv. :)

Skrevet

Mine to eldste fikk halvsitte på laveste hakk i vognen fra de var ca 4-5 mnd i korte perioder (maks 10 min) dersom de bare hylte når de lå flatt. De brukte begge termopose på den tiden så derfor ble de støttet av den. Men å sitte på gulvet ble noe annet. Jeg lot eldstemann få sitte litt fra han var ca 7 mnd, men ikke så ofte eller mye. Han satte seg opp selv da han var 9 mnd. Mellomste satte jeg aldri opp på gulvet (bortsett fra å bare prøve om han kunne eller ei en og annen gang), men så satte han seg opp selv da han var 7 mnd. Blir vel samme med mini etterhvert :-)

Skrevet

Jeg har "hjulpet" gutten min siden han var 3 mnd, da ville han liksom opp når han lå i fanget ol. Men han fikk ikke sitte i vognen før han var nesten 4 mnd, og da bare på nedeste hakket i trillen. Nå er han 5 mnd og skal bare sitte når han er på fanget, helst framoverlent så han kan få tak i ting og holde på tærene sine... Hehe, tror ikke det er lenge før han kan sitte helt selv.

Skrevet

har hjulpet sønnen min siden han var ca 3 mnd...

siden har han ikke villet ligge..

sitter på fanget osv...

er 5 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...