Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Høres sikkert fryktelig dumt ut men må bare spørre.. og sorry for detaljene... Kan man ta feil av at man tisser og at vannet går litt og litt? Lekker ikke men av og til kjennes det så anderledes ut når jeg tisser.. Nesten som det bare renner, skjer kun når jeg er på do.. ( bare for å ha tatt det med, har urinveisinfeksjon og vet ikke om dette har noe sammenheng..) Og en annen ting, vet det er vanlig med ekstra utflod under graviditet og har vært plaget med dette lenge, men hva kommer det av at det ser gul-grønt ut? kommer ikke mye om gangen men legger seg i truseinnlegget.. Er dette litt av slimproppen?? Dette er barn nr 2 men er like grønn som førstegangs for sist var det keisersnitt 6 uker før termin.. Har nå 16 dager til termin.. Takker for alle svar..
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg trodde at jeg mistet litt og litt fostervann slik som du sier, dro på sykehuset, der viste det seg at jeg hadde UVI, så det kan virke som om det har en sammenheng ja I alle fall hos meg. Har vert plaget me mye utflod siste halvdelen av dette svangerskapet... men er ikke farge på det... Er det noe lukt? Viss det er slik farge som du beskriver og MED lukt, så ville jeg sjekket det opp
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Når mamma skulle ha den minse broren min hadde hun veldig dårlig tid. Hun gikk i trapper osv og styra værre... For hver gang hun kom i nærheten av et do måtte hun tisse. Hun skjønte ikke at det var foster vann hun tisset. Men endte med en tørr fødsel da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå