Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Vet du hva? Imorgen skulle søsteren min ha fylt 49 år:-) 7.september er en merkedag og en rar dag og en trist og glad dag kjenner jeg også:-) Mamma ringte meg nettopp og lurte på hva vi skal gjøre imorgen, for vi vil jo gjerne feire den og feire henne som ikke er fysisk her lenger..... det er litt rart.........
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 ja,vet du,det vet jeg =) tenker mye på det når jeg er på grava.at søsteren din har bursdag da.å hun som kunne vært svigermora mi.(mamman til gubben) 3 stk som er født på samme dag,men ikke fikk leve slik di ville.hun som er mamman til mannen,hun døde med en liten gutt i magen.var 7mnd på vei.er så rart,denne datoen... jeg føler at jeg vil feire.gjøre noe ekstra ut av den datoen.slik kan jeg alltid minnes kristian,og han blir alltid markert.for om han ble bare 6mnd,så gjorde den gutten mye for oss,som familie.selv om det ikke føles slik nå.ting har og er vanskelig innad her.men det retter seg vel med tid oog stunder. =) rart er det,å skal feire noen som ikke er blant oss.men det blir godt også.for søstra di og du,var veldig nære.bruk dagen slik dere ville gjort det om hun enda var her.det tror jeg hun vile satt pris på =) di er jo med oss om dagen.i tankene,minnene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Det blir middag med hele gjengen i morgen:-) Blir fint å markere ja........ Ha en så god dag som du kan du også:-) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå