Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det er en veldig bra telefon, men er det noe som ikke er bra med den også? Vurderer å kjøpe meg en slik, men vil høre andres meninger først.

Takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, den er treg... pluss at det blå blinke lyset gjør meg gal!! :)

Skrevet

hehe... liker den jeg.. det blå blinkelyset kan du skru av da :)

meny-verktøy-innstillinger-telefon-display-slumremodus skal være AV!!

Skrevet

Det eneste jeg ikke liker med den er at den er treg og mappesystemet til å lagre bildene i.

Jeg har ennå ikke kjøpt minnekort så håper det blir andreledes da. Men selv om du sorterer bilder i mapper blir de også liggende i "innboksen". Det er veldig irriterende og lite oversiktlig.

Skrevet

Takk. Da har jeg også fjernet det lyset, men hva er egentlig meningen med det? Gjøre folk gale?

Skrevet

Tror det, jeg har hatt tlf min liggende opp ned siden jeg kjøpte den:) Klarer ikke slike blinke ting!

Skrevet

meningen er visst strømsparing..hehe.. lyset kommer på etter at telefonen ikke har vært i bruk på 20minutt ellerno.. men fytti grisen...lyste jo opp hele soverommet så jeg satt oppe å trykte rundt som en helt til jeg fant ut hvor jeg kunne slå det av...hehe.. når jeg fikk den hadde jeg jo minsten sovende på vårt rom å ville ikke risikere at han våkna :D

Skrevet

Så den sparer strøm når det blå lyset blinker??? Ja det hørtes jo logisk ut, ha ha ha.

Men det synes iallfall ikke hvis du legger telefonen med skjermen ned. Det er det jeg har gjort til nå, og jeg har den alltid med meg inn på soverommet om natten.

Skrevet

Synes den er utrolig bra. Ja den er litt treg men det er pga all programmvare. Alle telefoner med så mye programmvare er trege. Et minnekort med mere plass er et must. Man kan og ladde hjem meldingsprogrammvare som skal gjøre at telefonen sender og åpner meldinger kjappere. kameran er helt sjukt bra. Bruker nesten ikke digitalkamerat lenger. Har ikke hatt noen problemer med telefonen.

Skrevet

Hav er det man kunne gjøre så telefonen sender og åpner meldinger raskere sa du??

Teskje takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...