auro Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Tok det lang tid fra dere tok ut spiralen til dere ble gravide? Frykter det vil ta litt tid for oss. Første gang tok det over et år etter p-pille slutt og andre gang 5-6 mnd etter at jeg slutta med minipillen. Noen som har noen oppmuntrende kommentarer?
esmase Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Minste min ble født 11 mnd etter at jeg tok ut hormonspiralen,så det trenger ikke å ta så lang tid,ser du. :-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Kan nuk gå fort det. Mamma ble gravid med hormonspiralen. Det er ytterst sjelden da. Og det gikk galt:(
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det tok 4 mnd fra jeg tok ut hormonspiralen til jeg fikk mensen. Det blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg blir gravid!
Nit@™ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Fjernet hormonspiralen i august. I januar satt spiren.
Ta sats;-) Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Fjernet hormonspiralen i september for 2 år siden. I juni året etter var snuppa født... Trenger med andre ord ikke ta lang tid! :-)
auro Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Det var noe sånt jeg hadde håpet på å få høre. He, he,,,
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 tok den ut i mars, fikk mensen i mai, gravid i juni
auro Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Dytter litt, har vel kommet noen nye dibbere i løpet av kvelden.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå