Gå til innhold

Minsten skal til fysio i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vledig ofte armene bakover. Så HS sa vi måtte til fysio. Andre som har erfaring med dette? Han er 5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du med bakover?

har vært til fysio med lille gutt jeg også, men det var for han ikke hadde symetriske folder bak på lårene.... det var ikke noe galt heldigvis.. mye rart de hs-ene sender oss til fysio for... hehe;)

Skrevet

Hehe.. Altså hvis du kan tenke deg en skiflyver. Med armene rett bak og litt opp bak liksom. hehe Forklarer meg teit. Skal legge ut ett bilde som viser det jeg.. 2 min bare.

Skrevet

hehe, blir nok en skiflyver han der:)

min tass gjør også sånn innimellom når jeg holder han opp sånn.. ellers er han mest opptatt av å klå på det han ser forann seg... he;)

er kosleig hos fysion, hun jeg var hos var beldig forsiktig og hyggelig iallefall:)

lykke til!

Skrevet

Har ingen erfaring med det, men må bare si at gutten din var utrolig grom :) Håper det går bra, er jo sikkert godt å få sjekka det ut. Men tror nok at dette er noe som går seg til etterhvert jeg, når han begynner å strekke seg etter ting, krabbe osv.

Skrevet

Tusen takk :))

Joa, tror også at det går seg til. Har prøvd å "trene" med han her hjemme nå. Spes etter at vi ble oppmerksomme på at det ikke var helt vanlig. Og ser jo bedring. Men jeg er ingen ekspert på slike ting, så kan jo være greit å ta han med. Men er spent da vettu..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...