Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg satt foran pc'n med Mia på fanget, hun synes det er ganske stas og har en bamse som ligger her fast som hun dæljer løs på. Alt er vel, og jeg surfer i vei. Ser at hun har fått tak i et papir som lå der, og tenkte vel egentlig bare at hun kunne krølle det så mye hun ville. Så at hun hadde begynt å tygge på det, og tok det til slutt vekk fra henne. Da skulle vi skifte bleie, gikk inn på badet og så at hun hadde den store våte papirballen i ganen, fikk nesten litt panikk og fiska ut våte papirklumper. Jeg grøsser når jeg tenker på hvordan det kunne gått. Dumme teite tankeløse mamma :-/ Det er sikkert bare jeg som får til noe sånt, men det er jo greit å si ifra til dere andre (som sikkert har skjønt det for lenge siden) om at papir rett og slett er litt skummelt. Hilsen århundrets mamma :-(
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Uff da, fort gjort det der ja!! Camilla er også overbegeistret når hun får lov til å leke litt med reklamen, men skjønner at jeg må passe nøye på når hun gjør det. Og så bra at du oppdaga det fort da...tenker det var litt av et sjokk ja!
Millapril Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Huff, det er skrekken det der. Men slapp av; det er sikker flere av oss med "blemmer" på samvittigheten over ting man har gjort som ikke var meningen og ikke var så lurt alikevel! Her digger vi også papir, men hun har heldigvis ikke fått så store biter av enda... Bra du var en våken og flink mamma som fulgte med før det gikk galt! Og ikke minst at du er en erfaring rikere...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Uff da, den ene setningen min der kan jo lett misforstås ser jeg.... Mener jo at jeg nå takket være Sanasol sin erfaring, ser at jeg må passe bedre på når Camilla leker med reklamen. Er jo så innmari fort gjort at de får i seg noe av papiret. De er jo så innmari raske også, så fort gjort at de klarer det uansett tror jeg :-) Synes du er en flink mamma jeg!
smurfen :o) Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 uff da, det er fort gjort ja. Du er nok ikke den eneste dette skjer med. jeg hadde ikke tenkt mer over det enn du gjorde, så TAKK for tipset!!! Godt vi kan gjøre hverandre oppmerksom på slikt. En i barsel gruppen min foralte i dag at hun nå ikke pulver i oppvaskmaskinen kun tabletter. DEt fordi sønnen hennes spiste restene av pulveret som lå i kanten av kammeret etter at oppvask maskinen var ferdig. Det er så mange ting jeg ikke helt tenker på at barn kan få i seg. Blir helt bekymret jeg for at noe plutselig skal gå galt....
Bellen^2 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Uffda, skjønner godt at du ble redd. Jeg synes du var flink mamma å oppdaget og fikk fikset det før noe skade var skjedd. Vi har nok alle noen sånne små blundere på samvittigheten, men det går som regel bra. Jeg har selv sittet og plukket våte serviettbiter fra truta til Sebastian. Flott at du deler det med oss, da kan vi dra nytte av hverandres tabbekvote.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå