Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det? har sønnen din begynt i bhg enda? Ser dagmamma har lagt ut ny annonse hvor hun ønsker nye barn...hjelpes..mange unger har de nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Ja, nå har han begynt i bhg. Stor trives der han. Får virkelig utfoldet seg både ute og inne. Ser på hele ungen at han trives der. Barnehage er tingen, og det finnes ikke tvil i min sjel om at vi har gjort det riktig når vi fikk han inn der. Ikke bare det, men jeg er hjemme kl. 16.10 om ettermiddagen nå, i stedet for kl. 17.30. Kan det bli bedre egentlig?

Aner ikke hvor mange unger det er hos dagmammaen nå. Vet bare at det var 2-3 til som skulle begynne i bhg. sånn ca. samtidig med Alex.

Hvordan går det med småtten i maven da? Gleder Kevin seg?

Så du hadde blitt blond :-) Du kler det, må gjøre noen forandringer inn i mellom.

Skrevet

Å så kjempedeilig :) Ja det var litt ev en forskjell. Skal søke babyen inn i barnehage asap også..Ikke noe mere dagmamma..Huff:/

Han gleder seg veldig, men skjønner vel ikke 100% hva det betyr..Han vet det er en lillebror i magen, men ikke så mye mere..hehe

Ja jeg har tatt striper i håret, ble lei det brune...litt kjedelig farge

Skrevet

Det trenger ikke å være så gæli med dagmamma, men det er klart at med barnehage så har man bla. litt andre rettigheter og muligheter. Som feks. dersom dagmamma er syk, så må jo ungen holdes hjemme. Det slipper man jo med bhg.

Gleder meg hver dag til å hente hjem en blid og fornøyd unge. Han er mye roligere nå. Er jo ute det meste av dagen og får hele tiden utfordringer.

Skal dere på Granitt Rock i helgen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...