Gå til innhold

Maibaby avlyst for min del


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dessverre ser det ut til at jeg har en spontanabort nå. Har kraftig blødning, så nå er det nok ikke håp for denne spiren. Men jeg håper på å bli med i en annen terminklubb i nær framtid, og ønsker alle i maiklubben lykke til! Håper det går godt for dere alle, for det er så forferdelig trist å miste... Jeg griner litt nå, men skal samle mot til nye forsøk. Jeg er jo veldig heldig som har to søte jenter som bevis på at det har lykkes for oss før. Så vi skal klare oss. Takk for meg :-(

 

#3IKKEunderveis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var trist!!! Men hvordan begynte det? Jeg er redd for at jeg også mister, har blødning. Er så bekymret nå :( Det er ikke så kraftig enda, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 1. september. Hadde følt meg gravid i noen dager, og testen tok jeg bare en dag etter forventet mens. Var kvalm og uggen de neste to dagene. På tirsdag, den 4. var det litt blod på papiret,rødbrunt, og på kvelden lå det også littegranne blod i doen. Var ikke lenger så kvalm, men veldig sliten. I går ble det utover dagen mer og mer, men trengte ikke bind før jeg la meg i går kveld. Og i dag flommer det! Jeg er over hodet ikke i tvil, siden kvalmen og alle andre symptomer også er borte. Da jeg gikk gravid med nr.2 hadde jeg også blødning tidlig, men da med friskt blod i veldig sparsomme mengder, og det gikk over etter en uke. Da kastet jeg opp, og hadde graviditetsplager hele veien, og barnet ble født og var helt perfekt. Det er vondt å være så bekymret, jeg håper du bare har det slik som jeg var med nr 2. La meg høre hvordan det går med deg etterhvert. Kommer nok til å følge litt med hvordan det går med maigjengen. I alle fall en stund til. Klem fa meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Skriver til deg her og jeg...så trist å høre:-(

Venter fortsatt jeg også. Begynte å blø om mandagen, litt rent blod. Blødde litt mindre enn vanlig mens 1 1/2 dag, så var det bare litt mørkt blod i trusa på onsdag. så kom det litt rent blod, en teskje ca, også mørkt blod igjen...., sånn har det vært fram til i dag...ikke noe smerter eller nor, så klamrer meg fast i håpet, selvom jeg innerst inne vet nok at det er over for denne gang...

 

Vi prøver igjen:-)

 

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit da, aldri noe øsnkelig situasjon, egentlig ikke engang når det ikke er planlagt for det er vel noe med oss at når vi først har blitt gravide, ialleall om vi er i etstabilt forhold så er vi litt glad for det - og selvfølgelig veldig glad for det om du prøver. Vi planla ikke den som er i magen nå, men jeg ville blitt lei meg likevel om den skulle bli borte nå, vet ikke om jeg hadde prøvd igjen med en gang, men kanskje. Lykke til på nytt, du vet jo iallefall at du både kan bli gravid og bringe frem barn så da har du alle gode sajnser for å lykkes på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å prøve igjen med en gang. Jeg leste en plass, tror det var her på Bim, at etter en SA så burde man vente til man hadde hatt en vanlig menstruasjon først, før en fortsatte å prøve. Men jeg aner ikke grunnen til det, det sto det ingenting om. Jeg krysser fingrene for dere her i maiklubben. Håper dere alle får beholde de små nurka! Det var veldig trist å miste. Og det er det nok for alle som opplever det, enten det var planlagt graviditet eller ikke. Særlig når man har klart å bli fortrolig med tanken på at en skal bli mamma, og ikke blir det likevel.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...