Gå til innhold

Lidl-bleiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som bruker dem her?

Vi testa ut en pakke, og må si jeg er kjempefornøyd.. Føler ikke det er noe poeng å betale over det dobbelte per bleie når disse er så gode..

Noen som vet noe negativt om dem som gjør at jeg bør vurdere å gå tilbake til Liberp? (Som jeg også er fornøyd med)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, har ikk eprøvd dem selv.. Vil gjerne prøve dem hvis de koster halvparten. :-)

Skrevet

Venter spendt på bleie-testen på tv2 i kveld. Vurderer å prøve andre bleietyper enn libero etter hvert.....

Skrevet

Vi bruker lidl bleiene når vi er til svigers, har en pakke stående der. Synes de er helt greie jeg. Enest at jeg synes de kanskje er litt harde. Søsteren min bruker bare de (kanskje fordi hun har 3 bleiebarn også) men hun synes de er kjempe. Uansett så er bleier smak og behag og hva som passer for barnet ditt

Skrevet

Hvor mange bleier er det i Lidl-pakka og hvor mye koster denne?

Nå bruker vi Libero av den enkle grunn at nærmeste butikk er en Kiwi-butikk og der får vi hver 4. gratis. Bruker Libero Midi 5-8 kg nå og den koster 54 kr og inneholder 33 bleier.

Har også hørt at Rema har billige Pampers, men har ikke vært og sjekka...

Skal i alle fall se den testen på TV2 i kveld!

Skrevet

var test i nye foreldre og barn, likte ikke at de inneholdt så mye rart, de lekker også en del synes jeg, men ellers ok..

Skrevet

Er det rundt 50 stk da tro? Det er mange i allefall og tror de koster rundt 30 kr. Rema har billig både pampers og libero, hvis du kjøper i store pakninger. Vi bruker libero 7-14 kg og de betaler vi 79 kr for på rema, og da er det over dobbelt så mange som i en vanlig pakke libero.

Skrevet

Vi bruker Lidl vi ! Det er faktisk valgt på grunn av kvaliteten og ikke bare prisen. (og fornøyd med prisen)

En pakke på 56(eller 54 husker ikke ) koster 30 kr Det er den minste størrelsen (som vi brukte etter nyfødt bleiene er vel midi det tilsvarer)

neste 2størrelsene mener jeg koster 36 kr og er på 50 og 44 stk

Kiwiavtalen gir bleier på kr 1,22 på den du bruker (blir vel ferre i pakka etterhvert som det blir større bleier)

Lidlbleie blir på kr 0,54, (og deretter 0,72 og 0,82)

Skrevet

Vi foretrekker Lidl sine, ihvertfall på dagen.

Jevnt over syns jeg billige bleier er tynnere, og gullet får dermed bedre bevegelighet. Men om natten er tjukke Libero best, for da lekker det mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...