Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 begynner pemisjonen min 15 desember og skal bare kose meg med den store magen og sønnen min..skal shoppe litt julegaver og bare kose oss=) nyte julefølelsen rundt og den 5 januar blir vi tre til fire..det er så morro å tenke på...*sukk*
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gleder meg til jul jeg også..................åh jeg elsker jula, en fantastisk tid, blir glad inni meg av å tenke på det:-)
Kakeåndsen Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Gleder meg jeg og!! Har allerede begynt å kjøpe julegaver. Første julen med et barn som skjønner litt mer av pakkene. Storesøster blir 2 år i november. Ettersom jeg er i permisjon, skal desember brukes godt til forberedelser til jul.
PAVEEL Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg og!!!! har kjøpt flere gaver allerede:-) gleder meg til å få feire jul i huset jeg bor nå. er blitt alenemamma, men jeg gleder meg til å feire sammen m gutta mine. få inn juletreet.... den gode julestemninga, bake litt, gløgg.... o helga natt m jussi bjørling....sukk:-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Gleder meg til jul, GRUER meg til vinter og SNØ *grøss*
Odine! Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg gleder meg også! Nå er jo sommerværet over, så neste høydepunkt er julaften. Vi skal feire hjemme for første gang i år, og det blir stas.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde termin 2. januar i år, og hadde planer om det samme. Det jeg ikke tenkte på var hvor sinnsykt stor, tung og full av vann jeg var rett før termin. Kjøpesenter fristet lite... ;-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja, får håpe det =)) Jeg gleder meg også til jul forresten.
frøken blå Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Gleder meg også masse til jul!! Skal bli kjempekjekt.... I boks med kalendergavene også nå, og endel julegaver, så ligger godt an i ruta jeg =)
Honningmelon Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg gleder meg også maaaaaasse til jul! Det var ikke noe kos i fjor, for jeg var rimelig stresset. Minsta var 1 mnd bare, og var kjempeurolig julekvelden... fikk liksom ikke kost meg noe. Men, i år er hun 13 mnd (eldste nesten 4 år), så da blir det bare koooooos :-)
silhah og emilie Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 åå jeg også emilie er 13 mnd da og magen min vises sikkert da:) åå som jeg gleder meg:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Oioi, Daniel ble jo født den 5.januar!!! Blir nok en fin jul, me lengsler etter å se barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå