Gå til innhold

Når er det normalt at magen synker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at dette sikkert er ganske individuelt,men sånn cirka? Grunnen til at jeg spør er at jeg sliter en del med angst,og får da problemer med å puste riktig. Sliter med å få trukket pusten dypt inn,og har lett for å begynne og hyperventilere. Gruer meg derfor til magen er på sitt høyeste,med den naturlige kortpustheten som følger med. Selv om jeg vet at dette er normalt,er jeg redd jeg kommer til å tolke dette som angst og/eller noe "farlig" som skjer i kroppen. Håper mange vil ta seg bryet med å svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..det sies vel at den er på topp i uke 35..ca..og at livmoren deretter synker ned i bekkenet...

Skrevet

Hos meg er den på toppen nå, er 35+6 i dag. Skikkelig vanskelig å puste og lite plass for maten, selv veldig små porsjoner. Skulle ønske meg magen synket nå snart, skikkelig slitsomt..

Skrevet

Min mage er fortsatt ganske høy, jeg føler det ubehagelig og slitsomt å puste til tider, spesielt om kvelden.. Jeg er 38+0 imorgen..

Men, det har blitt noe bedre siden forrige uke, så håper jo det er magen som synker nå om dagen:-)

Det kommer helt sikkert til å gå fint med deg, plutselig synker magen allerede i uke 35-36, det er nok litt individuelt tror jeg.. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...