Gå til innhold

Hemmelig sjokolade/godterivenn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Påmelding til: [email protected]

 

Husk: Nick, navn og adr

 

Skriv litt om hva slags godt/ sjokolade du liker

 

Påmeldingsfrist: 9 sept kl 20.00 (utdeling etter det)

 

Sendefrist: 1 okt

Avsløring: 5 okt

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo ypperlig for oss gravide ;)

Skal melde meg på senere i dag, og hvis jeg glemmer det så må du minne meg på det ;)

Skrevet

Skal prøve å minne deg på det ja (om teflonhjernen her fungerer da)

Skrevet

Dytter denne opp om noen flere vil være med

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere gidder...? Hvorfor ikke bare kjøpe godteriet selv i butikken, slippe å få en knust sjokolade i portoen??

 

Menmen, ser at folk tenker veldig annerledes enn meg her... Hehe

Skrevet

Dytter igjen :o)

 

Og er glad jeg tenker anderledes ;o)

Skrevet

Litt enig med siklerotte, tar heller en tur på butikken jeg:-)

Skrevet

Hva er den godterivennen for noe tull??!! Fortell meg hva det går ut på.

Skrevet

Er nok litt sånn at de kan spise det de får i gave med god samvittighet...... For da har de jo fått det i gave... Kjøper de masse dritt til seg selv i butikken kan de ikke spise det med like god samvittighet...

 

Må jammen si at det er mange RARE påfunn her!

Skrevet

Melder meg på hemmelig saltlakrisvenn :-D

...men upsie....har jo ikke det,her...

Skrevet

Er nok ikke hva pakken inneholder, men det å få en oppmerksomhet i posten som er koselig. Dere som ikke synes det er en god ide eller bare synes det er generelt teit, la være å bli med. Ingen tvang ;-)

 

Det sitter mennesker ute i denne verden som er og føler seg veldig alene, da er det koselig å få en oppmerksomhet i posten :)

Skrevet

Jeg synes det er et koselig initiativ,jeg.Minst skal ha all ære for å ta på seg det her.

Jeg har selv fått se hvor stort et hjerte både minst,og flere her på dib har.Uten å vente noe igjen.

 

 

Hm..får se om jeg melder meg på, minst =)

Skrevet

Dette hørtes ut som et koselig påfunn, syns jeg!

Men, hva går det ut på? Skjønner at man får en sjokolade i posten, men ser det er hemmelig. Skal man gjette hvem det er fra da eller? Da har man jo et hav av navn å velge mellom... :)

Skrevet

Her er hemmelig venn sin egen side:

 

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4985

 

Man sender et kort med sjokoladen/godteriet, der kan man skrive hint til hvem man er. Som regel legger vi ut tråder til hverandre på hemmelig venn. Da får man jo sjansen til å få flere hint og til å gjette hvem det er. Etter en stund kommer avsløringen.

Skrevet

Det skulle du ha gjort vettu,

Fått litt hyl fra Norge ;-)

 

Jeg bryr meg lite om hva folk måtte mene om hemmelig venn, ynes det er koselig selv og det er valgfritt å være med :-))

 

 

Skrevet

Men det blir jo ikke noe "hemmelig" når det kommer herifra,da. Jeg må jo fylle ut full beskrivelse med pakkens innhold, pluss navnet og adressen min...

 

Skrevet

Ja det var det da ... hihihi

 

Det kan jo hende det kommer hyl fra NOrge til deg uansett ;-)

Skrevet

meldt meg på :)

 

Ja man kan kjøpe godt i butikken selv, men jeg synes det er veldig kjekt å få i posten også :)

 

Og ikke minst kjøpe noe å sende ;)

Skrevet

jeg tør ikke melde meg på hehe....blir altfor mye kalorier hehe

Skrevet

jeg fikk fra deg, sjaman..og der var det masse masse sjokolade..det var mange kaloriere det ;) Men godt var det iallefall :))

Skrevet

godt jobba, minst.. eg som ikek sku være med på flere runda..

jada, er med vettu!

 

å eg syns SYND i dokker, som KVÆR gang noen utlyser hemmelig venn, så er dere å sleng med leppa her..!! det er nok med en gang, men når dokker kommer å sleng sånnt dritt KVÆR gang, så lyyyse det ut av dokker at dokker sjøl har heller løst å være med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...