minst Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Påmelding til: [email protected] Husk: Nick, navn og adr Skriv litt om hva slags godt/ sjokolade du liker Påmeldingsfrist: 9 sept kl 20.00 (utdeling etter det) Sendefrist: 1 okt Avsløring: 5 okt
snuppelure 74 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Dette er jo ypperlig for oss gravide Skal melde meg på senere i dag, og hvis jeg glemmer det så må du minne meg på det
minst Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Skal prøve å minne deg på det ja (om teflonhjernen her fungerer da)
minst Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Dytter denne opp om noen flere vil være med
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Jeg skjønner ikke at dere gidder...? Hvorfor ikke bare kjøpe godteriet selv i butikken, slippe å få en knust sjokolade i portoen?? Menmen, ser at folk tenker veldig annerledes enn meg her... Hehe
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Dytter igjen ) Og er glad jeg tenker anderledes ;o)
*Molly mus* Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Litt enig med siklerotte, tar heller en tur på butikken jeg:-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Hva er den godterivennen for noe tull??!! Fortell meg hva det går ut på.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Er nok litt sånn at de kan spise det de får i gave med god samvittighet...... For da har de jo fått det i gave... Kjøper de masse dritt til seg selv i butikken kan de ikke spise det med like god samvittighet... Må jammen si at det er mange RARE påfunn her!
Northernlights Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Melder meg på hemmelig saltlakrisvenn :-D ...men upsie....har jo ikke det,her...
minst Skrevet 9. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2007 Er nok ikke hva pakken inneholder, men det å få en oppmerksomhet i posten som er koselig. Dere som ikke synes det er en god ide eller bare synes det er generelt teit, la være å bli med. Ingen tvang ;-) Det sitter mennesker ute i denne verden som er og føler seg veldig alene, da er det koselig å få en oppmerksomhet i posten
Northernlights Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Jeg synes det er et koselig initiativ,jeg.Minst skal ha all ære for å ta på seg det her. Jeg har selv fått se hvor stort et hjerte både minst,og flere her på dib har.Uten å vente noe igjen. Hm..får se om jeg melder meg på, minst =)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Dette hørtes ut som et koselig påfunn, syns jeg! Men, hva går det ut på? Skjønner at man får en sjokolade i posten, men ser det er hemmelig. Skal man gjette hvem det er fra da eller? Da har man jo et hav av navn å velge mellom...
minst Skrevet 9. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. september 2007 Her er hemmelig venn sin egen side: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4985 Man sender et kort med sjokoladen/godteriet, der kan man skrive hint til hvem man er. Som regel legger vi ut tråder til hverandre på hemmelig venn. Da får man jo sjansen til å få flere hint og til å gjette hvem det er. Etter en stund kommer avsløringen.
minst Skrevet 9. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. september 2007 Det skulle du ha gjort vettu, Fått litt hyl fra Norge ;-) Jeg bryr meg lite om hva folk måtte mene om hemmelig venn, ynes det er koselig selv og det er valgfritt å være med :-))
Northernlights Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 Men det blir jo ikke noe "hemmelig" når det kommer herifra,da. Jeg må jo fylle ut full beskrivelse med pakkens innhold, pluss navnet og adressen min...
minst Skrevet 9. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2007 Ja det var det da ... hihihi Det kan jo hende det kommer hyl fra NOrge til deg uansett ;-)
Trulte76 Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 meldt meg på Ja man kan kjøpe godt i butikken selv, men jeg synes det er veldig kjekt å få i posten også Og ikke minst kjøpe noe å sende
Gjest Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 jeg tør ikke melde meg på hehe....blir altfor mye kalorier hehe
Trulte76 Skrevet 9. september 2007 #23 Skrevet 9. september 2007 jeg fikk fra deg, sjaman..og der var det masse masse sjokolade..det var mange kaloriere det Men godt var det iallefall )
lenej :o) Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 godt jobba, minst.. eg som ikek sku være med på flere runda.. jada, er med vettu! å eg syns SYND i dokker, som KVÆR gang noen utlyser hemmelig venn, så er dere å sleng med leppa her..!! det er nok med en gang, men når dokker kommer å sleng sånnt dritt KVÆR gang, så lyyyse det ut av dokker at dokker sjøl har heller løst å være med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå