Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 begynner pemisjonen min 15 desember og skal bare kose meg med den store magen og sønnen min..skal shoppe litt julegaver og bare kose oss=) og den 5 januar blir vi tre til fire..det er så morro å tenke på...*sukk*
håper på fulltreff Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg gleder meg også til jul, men det er fordi jeg er helt jule-tullete. Vi er allerede blitt til 4 når det er tid for julegavehandel, og jeg gleder meg masse masse masse! God ventetid, og jeg håper formen din er finfin.
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg gleder meg også til jul - som alltid - men denne gangen er jeg ekstra spent.. Har termin 20.januar, og vil hjem til Sunnmøre i jula. Bor i Bergen nå, og tenker å fly. Så alt avhenger av at det går i orden å få legeerklæring og sånn.. Det går sikkert helt fint, men tenk om fødselen plutselig starter noen uker før tida! ouæææ! Så det blir litt spennende for oss:)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 gleder meg også kjempe mye.. blir marcus sin første jul gleder meg alltid til jul jeg er jule gal
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 satt faktisk å tenkte det samme i går.... i år gleder jeg meg til jul! Har alltid hatt sånn grur/gleder meg forhold til julen.. Men i år gleder jeg meg Gleder meg til å se reaksjonen til lille jenta vår.... på nissene, englene, juletreet, og self gavene Hun var bare 10mnd i fjor jul, så hun var litt lita til å forstå, men litt forsto hun da, men blir mer i år Babyen vår vil da vere ca 3mnd og vi har nok komt oss inn i ei rytme og blitt godt kjent =) Gleder meg MASSE å feire jul med sambo å barna våre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå