Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg leste her om de som hadde opplevd å tro de hadde tisset på seg om natten og så viste deg seg at det var vannet som hadde gått... en sånn opplevelse har jeg hatt i natt - men som førstegangs er jeg usikker på om det er vannet som er gått eller om jeg rett og slett har skvettet litt..hvordan kan jeg vite at det er fostervann og hva er normal reaksjon evt etter vannavgang? er veldig glad for svar da jeg føler meg helt grønn og usikker.
Wea og mini Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har hatt lignende opplevelser, der jeg tror det kan ha vært vannavgang. Hos meg har det bare vært veldig tyntflytende utflod. Hvis det fostervann, vil fortsette å bli vått etterpå. Det vil sige litt hele tiden. Dette sa jordmor når jeg spurte henne i alle fall.
Mamzen Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Det er veldig vanlig å få mye og tyntflytende utflod mot slutten. Det fikk i allefall jeg fra uke ca 34-35. Deter vel ingen spesiell reaksjon når vannet går? Ring føden/jordmor og spør hva du skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Noe jeg bør gjøre om det er fostervann da ? BTW er 32 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå