Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg trenger en hvit stellekommode, evnt skap. Helst slik hvor jeg kan ta av stelle delen når ungen ikke har bruk for den lengre, og fortsatt bruke skapet/kommoden... Noen som vet om noe sånn?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja det har en slik på ikea, ett slags stelle skap komode som kan brukes som vanlig skap etterhvert:) den var kjempefin. jeg hadde tenkt og ha den, men mamma hadde alt kjøpt til meg ho:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Så man kan ta av stelledelen på den? Har kikket på den på nettet, for syns den er så fin, men sto ikke noe om det går an å ta av stelledelen eller ikke...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jo det går ann:) tror man må lkjøpe stelle delen løst egentlig? men den er så utrolig fin:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090 Denne du mener ja?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 jepp:) tror hylla kostet rundt 600 og stelle bremmen rundt + 200, den var jo så billig å:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Og kjempe fin!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå