Gå til innhold

Blir rett og slett oppgitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her inne for et par dager siden om en (venninne) som bare klager og snoker i mine lønnslipper og klager over det vi handler og slikt.

I går ble jeg forespurt om og vaske et lettstelt hus for et eldre ektepar, sa som sant var at jeg for tiden satt hjemme med gips på foten og ikke kunne påta meg dette nå til tross for god lønn, 1000 kroner for ca 2,5 timers vasking hver 2 uke!

Sa jeg kjente noen som virkelig kunne trenge en jobb og kontaktet henne, hun ble da forbanna og sa hun nektet og være slavehjelp i hjemmet til eldre mennesker.

Lønna sa hun var elendig, men selv jeg tjener da ikke 1000 kroner på 2 1/2 time! Men men jeg orker ikke og tilby mer mer i forhold til henne. Nå får det være slutt på arroganse fra hennes side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MEd den holdninga er det ikke rart hun ikke har penger da..Jeg ville nok bare ha sletta henne fra telefonen min og brukt energien min på litt mer ok mennesker:)

Skrevet

Makan.....

Det er takka for å prøve å hjelpe.

Skrevet

Signerer Sweet Amber...

Skrevet

I all verden! er det mulig?? Skjønner godt at du ikke orker å tilby mer for henne da ja. 1000 kr for 2,5 times jobb er jo bra det da!! Hadde gladelig gjort det jeg.

Skrevet

Jøss, er det mulig å være så utakknemlig. Vil man ikke ha jobben så finnes det andre måter og si det på enn det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...