Kristin* Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Tror jeg ble litt påvirket av programmet jordmødre på nrk i går, har "født " i hele natt jeg. Var helt utslitt når jeg våknet :-) 3 uker igjen til termin, så han kan godt vente noen uker med å komme.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Samme her.. Jeg fikk også ei jente i natt!! hihi.. Kan ikke huske fødselen, men husker veldig godt at jeg satt der med babyen i armene.. ååå som jeg gleder meg til det blir en realitet!
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 hihihi, jeg ble kjørt i hui og hast til sykehuset, og undersøkt og greier. fikk utdelt en madrass i en slags ventehall hvor alle gravide uten rier bare lå og venta. brått kommer det inn en gammel klassevenninne av meg jeg ikke har sett på 15år. hun var høygravid og med rier. plutselig har hun føda. flere rundt meg beg å føde også....men JEG føda liksom aldri:( kanskje et tegn på at jeg kommer til å gå langt over termin..... snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffffffssssssssssssss!:¤( (ps må bare understreke at dette var drømmen jeg hadde etter det programmet i går,...og at det ikke skjedde i virkeligheten asså...)
Kristin* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 he he he he, bra det ikke bare er meg som er litt lett påvirkelig da :-)
velsignet med to Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Joda jeg har også drømt at gutten min var kommet i natt Men jeg så ikke det jordmorprogrammet i går da. Men guuuri for en fin drøm
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Neida, jeg har også "født" jenta mi i natt:=) 4 uker igjen til termin..
Skurvelurven Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg fødte faktisk også jenta mi i natt i drømme. Har hatt fødselsdrømmer jevnlig, men er overbevist om at det har noe med serien å gjøre:) Inntrykkene setter seg jo i underbevisstheten og bearbeides mens vi sover.
Oktoberbolle Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Hehe, jeg ble nok påvirket av jordmor-programmet jeg også. Men jeg fødte ikke selv, jeg såg på. Og det var en litt sær drøm. 'Sprekken' der baby kom ut var diger,nærmere en meter brei, så du kunne bare stikke inn armene og hente ut baby. Jeg protesterte og himlet med øynene i drømme, for det er jo ikke slik det går for seg. Men da gikk drømmen i vranglås, og jeg måtte bare si at "okey, greit, så er det slik da!", slik at de fikk ut ungen og drømmen kunne bli ferdig. Men det var i det minste en frisk og fin unge som kom. Det er sikkert like greit at jeg ikke husker drømmene mine så ofte.
Klar for en liten en =) Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 hva heter programmet??
Gjest Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg og! drømte at jeg fødte en liten gutt som var nydelig, men som merkelig nok så ut til å være av utenlandsk opprinnelse..Var såpass at til og med jeg begynte å tenke tilbake i tid om jeg KUNNE ha vært bortpå en fyr fra et eller annet land..hehh...håper ikke jeg er sanndrømt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå