Gå til innhold

Blir gal av å vente!

Mamma`s lille venn + spire ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere andre som venter og venter på IKM og positivt svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ventet lenge?

Skrevet

Gal her og! Når har dere IKM? Har testet nå i morges,men ble ikke klokere... bare skyggestrek.... Ingen mensmurringer.... ingenting ret og slett..... GAL er ordet! *ler*

Skrevet

har bare hatt mens en gang etter fødsel så d kan jo være at den er ustabil og treig, men skulle hatt den forrige helg. Testet meg på tirsdag utpå dagen og den va jo negativ. Men forsatt ingen mens. Så skal kjøpe flere tester å se om det blir utslag i helga.

du da? når har du ikm

Skrevet

IKM i dag, evt i morgen... litt slingringsmonn der... Har "høy" temp da, og hatt det siden EL. Men ikke mye symptomer ellers. Sover litt dårlig kanskje. Hadde vært så godt å få det avklart bare. Er ikke særlig tolmodig av meg. En uke over tiden begynner jo å bli litt tid.Har du hatt veldig stabile sykluser tidligere da? Teste på nytt i helgen høres ut som en god ide? Symptomer?

Skrevet

ja helt stabil før, men gikk på pillen frem til jeg ble gravid med junior. klaff på første forsøk der.

Symptomer? tja, per i dag tror jeg d er lite. hatt våkenetter her så litt trett og i ulaget er vel som forventet

Skrevet

Nei....har IKM på søndag ca, og prøver å overtale meg selv til å vente med å teste...føler jo på meg at jeg er gravid, men samtidig føler jeg som sist at det er mensen som er på vei. Er jeg noe grenseløst PMS-sur (som sist).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...