Tussi og Maja Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Nå begynner barna våre å bli mer aktive, og ikke lenger så interesserte i å sitte i fanget mens mødrene spiser og skravler i vei. Maja er i hvert fall ganske rask til å ville ned på gulvet og rulle og leke. På kongerommet er det jo ikke plass til å legge ned barna, så Maja ble i hvert fall rimelig utålmodig sist (var litt små-syk i tillegg..). Er det noe annet sted vi kan treffes hvor barna kan utfolde seg litt mer? Eller har de mulighet til å fjerne noen bord der slik at barna får mer gulv-plass? Kanskje ikke så enkelt å komme en hel horde med mammaer og barn og kreve noe slik på en restaurant eller kafe? Noen som har noen tips/formeninger om dette? Bare lufter det litt jeg...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg er helt enig, det begynner å bli vanskelig å ha Mia på fanget og forvente at hun skal synes det er like hyggelig som meg ;-) Sist var hun så heldig og fikk dele teppe og leker med Sebastian, men det var jo bare plass til de to og kanskje en til...og det er ikke så mange. Kanskje de kunne fjerne noen bord ja? Kan vi be om det eller er det litt drøyt? Vi har det jo med å bli ganske mange, så da blir det fort vanskelig å finne et sted. Har dessverre ikke så mange ideér, jeg vil bare støtte opp og si enig :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ikke lett dette her... men jeg elt enig at ungene våre krever mere plass nå.... Kanskje det går ann å plassere barnevognene litt annerledes, slå de sammen så de ihvertfall ikke tar så stor plass...hmmm Det er likssom ikke så mange andre alternativer heller..... Er det forresten bestilt bord der til onsdag???? Vi kunne jo evnt. sondere terrenget litt da og se om vi kunne finne på noen løsninger. Ellers får vi vel snart leie oss en gymsal etter skoletid. HE HE
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Helt enig! Hadde vært greit om de kanskje kunne fjerne noen bord, eller om de har et annet rom hvor det er litt mer plass på gulvet rundt bordet. Jeg har et krabbeteppe som jeg kan ta med, og om et par til gjør det samme så får vi fort plass til krabatene på teppene, men så er det bare å få til plass på gulvet da.... Er kanskje enklest å få til på DS louise ettersom vi har gode kontakter der?? Har du mulighet til å lufte det for dem Seier&Glede?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hei, Helt enig. Det er flere og flere aktive barn som krever mer plass. Beate nevnte noe i en mail for megom Mecca. Har iukke vært der og har ikke peiling på om de har god plass eller ikke. Ellers har jo DS Luise ett større rom ved siden av der vi har brukt å være. Kanskje vi skal spørre om å få ett annet rom bare for å få mere plass. Ellers er huset vårt stort og har god plass. Men det er kanskje langt for de fleste å dra helt til Ikea i Asker.
Millapril Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Må bare si meg enig jeg også. Får et lite stikk av dårlig samvittighet der jeg sitter med baby på fanget og at hun ikke får beveget seg mer. Merker jo at disse små begynner å krever mer og at treff må inneholde mer en før. Har ingen gode forslag dessverre. Vi er jo ganske mange og trenger jo litt plass når vi først møter opp også...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Ja, vi er jo blitt en stor gjeng, så jeg tror nok at dersom vi får til en løsning hos DS Louise så er det best :-) Mecca er veldig koselig men synes ikke det var kjempegod plass der....kan kanskje bli vanskelig å få plass til alle 15 - 16 ? Det rommet ved siden av kongerommet er vel hakket større? Og om de ikke har bestillinger på større selskap så kanskje det hadde gått ann å spise der, ha barna på gulvet der og kanskje vognene i kongerommet? Eller er det kanskje å ta litt av? hehe
Två små trollungar Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Må bare si at jeg er enig med dere andre. Sist la jeg Amanda alene i et hjørne hvor hun kunne ligge å sparke på Millaprils barenvogn, det gikk for så vidt greit, men hun hadde sikkert synts det var hyggeligere å ha litt andre barn rundt seg... Det hadde vært helt topp å få til noe bra på DS Lousie, men ellers ville det være helt greit å treffes hjemme hos hverandre også, hvis vi får plass...
smurfen :o) Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja, det er nok på tide å få litt større plass til disse små. Håper vi kan få være i et av de andre rommene på ds loise. Er et veldig greit sted å være. Tror det er få andre steder som er villige til nå legge til rette for 16 jenter med barn og vogn.
Bellen^2 Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Signerer dette om behov for større plass slik at de små kan få boltre seg litt på gulvet. Sebastian er altfor nysgjerrig til å ligge i vogna, og å sitte på mammas fang blir fort kjedelig. Ikke lett å sitte stille når man har mauer i rumpa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå