Gå til innhold

Noen som har hatt brystbetennelse her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk det 1 uke etter at min datter ble født. fikk penicilinkur og smerten gikk over.. men nå har jeg en kjempekul i den ene puppen og den gjør kjempevondt... noen andre som har hatt kul i puppen ? og åssen fikk dere den bort ? jeg har massert der hver dag i 1 uke nå, men det hjelper ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke massere om du ikke ammer eller pumper samtidig, da hjelper det ikke noe særlig og kan bli vondere enn nødvendig. Prøv å pumpe under en varm dusj.

Skrevet

jeg ammer ikke.. jeg har ikke noe melk i puppene..

hjelper det å pumpe da ?

Skrevet

jeg har hatt det.

hadde en gang i ene puppen etter eldste ble født (han er 4 år nå). og den er faktisk vond enda... når jeg fryser og sånn....

hadde konstant brystbetennelse da yngste ble født (hun er 2,5 år nå), men det var mest i den andre puppen. måtte få piller for å slutte å amme etter 3 mnd med vondt og 3 penicillinkurer.... merker ikke noe i denne puppen..

synes du skal ringe legen jeg.

vet om folk som har måttet inn og stikke opp melkegangene....... ikke vent for lenge...

jeg har bestemt meg for at om jeg skal ha en til, så tør jeg ikke amme.... orker ikke å oppleve det en gang til..

Skrevet

Ja, hvis du har sluttet å amme og ikke tømmer puppene kan det bli kjempevondt. Men om du mener at du aldri har hatt noen melk burde du kanskje høre med en lege, da vet jeg ikke hva som forårsaker det.

Skrevet

oi... det hørtes ikke godt ut...

skal ringe legen jeg...

takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...