er det muuulig Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 og detter er så ille og livlig....at jeg faktisk står opp av senga i søvne....men husker det på morgenen..... nå er det to netter på rad at jeg drømmer om edderkopper i sega..... natt til i går var det en stooor kullsvart ederkopp på dyna rett ved annsiktet mitt.....jeg hoppa ut av senga og kasta rundt på dyna.....på morgenen kom jeg på at dette bare var en drøm... og nå i natt...drømte jeg at det kom en edderkopp i sånn spinnståd rett ned på annsiktet mitt......og jeg vifta å fekta rundt meg for å få den vekk....... dette er skikkelig ubehagelig...:-( det gjør meg jo ikke bare livredd.....men det forstyrrer jo de ¨få timene jeg klarer å sove på natta....:-(
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 dette står det i drømme leksikonet mitt om å drømme om edderkopper.. (har ikke lest det selv) To see a spider in your dream, indicates that you are feeling like an outsider in some situation. Or that you may want to keep your distance and stay away from an alluring and tempting situation. The spider is also symbolic of feminine power. Alternatively, a spider may refer to a powerful force protecting you against your self-destructive behavior. If you kill a spider, it symbolizes misfortune and general bad luck. To see a spider spinning a web in your dream, signifies that you will be rewarded for your hard work. You will soon find yourself promoted in your job or recognized for your achievement in a difficult task. Spiders are a symbol of creativity due to the intricate webs they spin. On a negative note, spiders may indicate a feeling of being entangled or trapped in a sticky or clingy relationship. It represents some ensnaring and controlling force. You may feel that someone or some situation is sucking the life right out of you. To see a spider climbing up a wall in your dream, denotes that your desires will be soon be realized. To dream that you are bitten by a spider, represents a conflict with your mother or some dominant female figure in your life. The dream may be a metaphor for a devouring mother or the feminine power to possess and entrap. Perhaps you are feeling trapped by some relationship.
SurreGuri Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Huff! Høres ekkelt ut!! Men du, gå inn på drømmetyding.com og les. Den siden har jeg brukt mye, og det stemmer så mye om det jeg opplever at det er skummelt. På den siden kan du lære å tyde drømmer, og ja, du blir hekta!
er det muuulig Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 wow....nå ble jeg imponert!!! mye av disse følelsene er faktisk her..... hmm.......tor hva som skjer vidre da...hihihi:-D virkelig eg er imponert!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 det ligger mye i det å tolke drømmer, man kan lære mye om seg selv da det er jo underbevistheten som snakker til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå