Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 eg stod opp idag kl 6. og på vei ut av senga hadde eg mens smerter. og plutesli følte eg at eg måtte tisse, noe sykt. men klarte ikke å halde igjen, kom til badet og tok av meg trusa, der var det en slimklump med litt blod i. ok, slimproppen tenkte eg;) så satt eg meg ned på do og så kom det en del tiss/vann med mye slim i (uten blod).. tok på meg eit bind og gikk og la meg igjen. det samme skjedde kl litt før kl 9 idag igjen, er det vannet som har begynt å gå eller? eg har ikke hatt nen rier, litt mens smerter av og til.. takke for svar!! er totalt grønn når det gjelder slikt.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Fostervannet lukter litt søtt, har eg hørt da! Det kan lekke litt og litt ja, gjorde det hos søstera mi. Er hode festa? Ellers bør du ringe føden med ein gong, viss vannet går og hode ikkje er festa så kan hode falle ned i bekkenet og klemme over navlestrengen og kutte av oksygen og næring til barnet. Er hode festa så kan ikkje det skje! Ring jordmora eller legen din om råd viss du er usikker, eller fødeavdeling du skal føde på.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 de siste 5 kontrollene har hode vært festet... det lukter ikke søtt, men heller rart/ekkelt.. tror eg ringer føden for å høre.. eg har tatt vare på eit bind vis de vil ha det på sjekk,.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det høres ut som vannet ditt går ja!!!!!! Hvis hodet ligger godt nede(ikke festet nødvendigvis) så sperrer det for slik at det kommer bare litt og litt fostervann....
line_n & sara Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 oi! spennende! hold oss oppdatert da! (det er flere som er helt grønne her!!) hvis d er vannet som har gått, er det ikke så lenge igjen til babyen kommer!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 åj, dette er skummelt... føler meg ikke helt klar enda!!! ojda.. HI.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg oppfattet heller ikke lukten som søt første gangen. Prøv å beveg mye på deg mens du holder en klut under(toalettpapir har egen lukt) så om det renner litt så kjenn etter om det er på en måte litt svømmebassenglukt...... Det virker absolutt som om det er vannet som har gått...
Mamzen Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Høres litt ut som om at du bør få det sjekket ja! Hvor langt er du på vei da? kanskje du er i gang om noen timer! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå